• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

I närheten av Malmö arena

StJeP

HBK Medlem
Kommun
Helsingborg
HBK-Nr
590
Medlemskap
2025
Tänkte köpa biljetter till Ulf Lundells spelning på Malmö arena i mars.Var kan man hålla med bilen , e det stor parkering där eller finns det någon annan plats i närheten?

J

Jarn

Guest
Sv: I närheten av Malmö arena

Där är en stor parkering vid Arenan. Hur det blir att stå där vet jag ej, det är ju fortfarande en byggarbetsplats till stora delar. Det borde gå.

Annars kan du ju stå vid parkeringsplatsen, vid badstranden Ribersborg.
Gott om plats, har du tur kanske du kan se Zlatan som bor nästan tvärs över gatan.
Bakom höga murar förstås...

Gunnar

HBK Hedersmedlem
Admin medlem
Kommun
Malmö
HBK-Nr
5
Medlemskap
2040

Det är så nytt, ännu inte invigd, att det är nog ingen som vet exakt var man kan stå. Skulle dock tänka mig att det finnas stora parkeringsplatser intill.

StJeP

HBK Medlem
Kommun
Helsingborg
HBK-Nr
590
Medlemskap
2025

Kollade med malmö arena, man kunde stå där o dom tar 15kr i timmen. Dom vill tydligen ha in pengar snabbt till sitt bygge, det får nog bli på något annat ställe//

skogen

HBK Medlem
Kommun
Landskrona
HBK-Nr
1361
Medlemskap
2025

Hej!

Prova med "OLLEBO"-terminalen,ligger på gångavstånd från Malmö-arena.
Kör av på sista avfarten innan bron, håll sedan höger vid stopp, kör till vänster i rondel sedan första till vänster. Tullen har bla. sina lokaler i denna byggnad. Tidigare utgick långfärdsbussarna härifrån.

Hälsningar Skogen.

Toppen