• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

I dag kom märken och nr, och så har vi döpt

F

F.d. 25230

Guest
Äntligen kom våra märken och nr, så nu ska här klistras :)
Och så har vi döpt vår husbil till noahs ark efter barnbarnet noah:)
Hälsningar nenne2

Uppsalaanders

HBK Medlem
Kommun
Uppsala
HBK-Nr
5556
Medlemskap
2024
Sv: I dag kom märken och nr, och så har vi döpt

Fick också märken idag. Har inte döpt min husbil (ännu), jag kallar den för "husbilen". Och naturligtvis snöade det idag. Hoppas kunna ta en liten tur i helgen. Å vad häftigt det ska bli att ha husbil i sommar.

krinil

HBK Medlem
Kommun
Vellinge
HBK-Nr
4750
Medlemskap
2025

När jag fick våra märken i somras blev jag först lite sur. Alla andra hade ovala snygga märken medan mitt var fyrkantigt! Det blev inte alls lika snyggt när jag klistrat på det, ... det tog ett tag innan jag fattade! :eek: Jag lovad mig själv att aldrig berätta det för nån men har dessvärre svårt att vara tyst längre stunder! :)

Kul att ha er med i klubben!

F

F.d. 25230

Guest

:)Nu ser man fram mot sommarn och sem, men först kusten och en räkafton mmmmm,

F

F.d. 24504

Guest

mina kom med ska du veta.

säg till när ni ska till kusten så ska vi nog ses,blev ju lite sugen på räkor med

F

F.d. 25230

Guest

Klart ja säger till björn, eller så kan man skriva här och göra en spontan träff tillexsempel:) så vem som hälst kan komma :)

lillian och reidar

HBK Medlem
Kommun
Stenungsund
HBK-Nr
2179
Medlemskap
2024

Kul med ett eget namn på bilen våran heter Pärlan det blir lite mer personligt som en familjemedlem.
2179:music-icon:Drutten

Toppen