• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Hyra husbilsplats samt övervåning i Varberg?!

Cnut

HBK Medlem
Inlägg
6
Kommun
Varberg
HBK-Nr
12232
Medlemskap
2024
Har en fundering...vi bor i en villa m trädgård i centrala Varberg. Har en uppfart med plats för en husbil max ca 8m och en övervåning med ca 5 bäddar, plats för lättare mathantering samt egen wc (dusch i källaren). Tänker om det hade lockat någon att hyra ett ”generationsboende”, att kunna träffa barn och barnbarn på en badort i sommar trots dessa tider?! Vad tror ni? Stuga och husbil på samma camping funkar ju naturligtvis också men det verkar som om stugorna börjar bokas upp nu...
 
Senast ändrad:

Roffe S

HBK Medlem
Inlägg
2.724
Kommun
Östersund
HBK-Nr
260
Medlemskap
2024
Varför inte?
kan ni hålla avstånd mot varandra?
Vara noga med handhygienen så ser jag (en lekman ) ingen eller liten risk att umgås och då förslagsvis utomhus nu har man väl Startat en ny lavintråd om Corona
 

Cnut

HBK Medlem
Inlägg
6
Kommun
Varberg
HBK-Nr
12232
Medlemskap
2024
Det är inte vi som ska använda det i så fall utan för uthyrning av hb-plats samt övervåning...så det får ju vara upp till besökarna att hålla sig ”säkra”...
 

Sanddammaren

HBK Medlem
Inlägg
874
Kommun
Varberg
HBK-Nr
172
Medlemskap
2024
Hej! Lyfter denna tråd. Är det ingen som nappar på förslaget att semestra i Varberg tillsammans med tex barn o barnbarn med Apelviken i närheten.
Går ju även att kombinera med vänner som inte har husbil.
Hälsningar Sanddammaren
 

Ch & Ib

FD HBK Medlem
Inlägg
640
Kommun
Vara
HBK-Nr
13303
Medlemskap
2022
Ok, skulle man uppfatta det som en annons? I så fall är det nog i fel forumsektion.

Faktum är att jag tror det är i fel forum helt och hållet. Sembo eller liknande kanske. Jag tror inte husbilsfolket letar boende för resten av sina släktingar för att umgås, dom tar nog husbilen dit och ligger i sin bil i så fall.
 
Toppen