• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

HYRA HUSBIL

Gerry

HBK Medlem
Kommun
Vellinge
HBK-Nr
12209
Medlemskap
2024
Som jag har skrivit i forumet innan så går vi husbilstankar men innan ett eventuellt köp så skulle vi vilja hyra en husbil några veckor i sommar för att känna på husbilslivet.

Vet ni var man kan hyra en bil (måst få ta med sig husdjur) annars funkar det inte.

Uthyrningsställe i Skåne.

F

F.d. 3727

Guest
Sv: HYRA HUSBIL

Hej.
Kolla på Blocket, där finns flera hyrobjekt utannonserade. lycka till.
mvh. Olle.

F

F.d. 55306

Guest

Hej.

Förra våren hyrde vi av Tumbo Husvagnar och hade enbart positiva upplevelser av det (frånsett nästan oavbrutet regnande, men det var ju knappast firmans fel). Fast Tumbo ligger ju förstås tämligen långt från dina bopålar, Gerry.

Jag vet också att Kabe i Tenhult hyr ut. Dom har åtminstone gjort det tidigare år.

Då och då dyker det också upp annonser i vår vanliga dagstidning från privatpersoner som tänker sig att hyra ut sin bil för kortare eller längre perioder. Då blir det ju ett bättre pris än hos uthyrningsfirmorna. Men hur det blir med ansvarsfrågor och så´nt om ägaren hittar något att klaga på när man lämnar tillbaks bilen, vet jag inte. Hos uthyrningsfirmorna är ju detta noga reglerat i avtal.

Lycka till med hyrandet, och jag är ganska säker på att när hyrestiden är ute så springer ni nog iväg och skaffar en egen! / Sven-Erik

Lars

HBK Medlem
Kommun
Klippan
HBK-Nr
100
Medlemskap
2025

Ring och hör med Provia i Helsingborg , dom hyrde ut husbilar förra året

Gerry

HBK Medlem
Kommun
Vellinge
HBK-Nr
12209
Medlemskap
2024

Tackar för förslagen, hoppas att vi får tag i en bil i sommar

Senast ändrad:

Hi Life

HBK Medlem
Kommun
Malmö
HBK-Nr
569
Medlemskap
2025

Scåne Camp Svedala förmedlar också uthyrning av husbilar.

Toppen