• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Hyra Husbil i Kroatien, alla bidrag mottages ...

Lodjuret

HBK Medlem
Kommun
Umeå
HBK-Nr
651
Medlemskap
2025
Sonen och hans tjej köpte en sista minuten resa till Kroatien (ospecificerad), med flyg tilll Italien och vidare bussresa till Kroatien,
:wub:
När de landade i Italien och skulle vidare med bussen fick de höra av Fritidsresors representant att de var inbokade i bussen, men, efter en tröttsam resa med Fly Nordic i ett skruttit flygplan var de trötta och besvikna, än värre blev det för dem när Fritidsresors representat bad dem läsa det finstilta i kontraktet (biljetten) där står det nämligen att på sistaminuten resor blir man inkvarterad där planet landar (Italien) trots att de har köpt en resa till Kroatien!
:confused:
Nu är det inchekade på ett hotell, inte alls i deras stil, i Italien och mycket besvikna, tar ändock buss till Kroatien idag samt har nyss ringt hem till oss med en undran, KAN DET VARA ETT ALLTERNATIV för oss att hyra en husbil och åka runt i Kroatien, Ni som har information att bidra med hör av er, alla bidrag är välkommna, själv skall jag surfa runt på internet få se vad jag kan hitta under tiden,
Lennart

F

F.d. 24837

Guest
Sv: Hyra Husbil i Kroatien, alla bidrag mottages ...

En till som lärt sig att ospecificerad sista minuten resa är det mest oprisvärda i resväg man kan köpa. Här passar ordspråket "de va bättre förr".
Finns inga "billiga" resor längre, bara lågt pris satta skitresor.

Toppen