• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Hymercenter Ängelholm

G

Görgött 2

Guest
Nu skall jag ta tillbaka det jag tidigare skrivit om Hymer Center i Göteborg. Efter ett par försök att få täthetskontroll utförd som jag beskrivit tidigare då Hymer Center "inte hade tid för", så har jag nu varit i kontakt med verkstadschefen på Hymer Center i Göteborg. Det gällde något helt annat än täthetskontroll, men på slutet av våra e-post så ställde denne trevlige verkstadschef frågan om jag ville ha en täthetskontroll i juni månad. Jag hade inte ens frågat honom då utan han kom ihåg mig ändå.
Det kallar jag service och är det så i fortsättningen så kan jag bara varmt rekommendera honom och Hymer Center i Göteborg.
Riktigt härligt med personer som bryr sig:)
 

wibbo90

FD HBK Medlem
Inlägg
5
Kommun
Växjö
HBK-Nr
18451
Medlemskap
2021
Skulle oxå vilja lämna en VARNING om det är någon som har tänkt handla av Din Husbil i Jönköping.Eftermarknaden där är fullständig katastrof.Jag svarar mer än gärna på frågor om någon undrar.
 
F

F.d. 55500

Guest
Är kund hos Hymer Ängelholm vid ett tiifälle sa säljarn
Att nu tillhör du Hymerfamljen. Har bara haft gott av det.
(Sedan har jag oxå hört att det är en Sekt....)
Vet inte vad dom menar?
En gång HYMER alltid hymer inte många säljar som
Kan hela Ervin Hymers historia jag kan hela framgångs-
Sagan. Alla modeller och hur det började Eriba o.s.v.
 
Toppen