• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Hymer och Ford/Fiat

Draumur

FD HBK Medlem
Kommun
Norrtälje
HBK-Nr
4788
Medlemskap
2023
Sv: Hymer och Ford/Fiat

Tja. Ford förlorade upphandllingen mot Fiat. HYmer går endast mot Fiat. Mycket är tycke och smak. Perssoligen väljer jag Fords chassi. PROVÅK.
Mats

S

suneAl

Guest

I Tidningen Husbilen Test N:r 3 sid 36 " Därför dominerar FIAT " svaret på frågan.

Häls 571

Senast ändrad:
F

F.d. 25023

Guest

Det vore faktiskt trevligt om man inte hänvisar till någon artikel i en tidning, utan skriver lite om innehållet.

Vi som inte är hemma, eller har tidningen har ju ingen möjlighet att veta vad det handlar om... Och reklam här skall ju inte finnas.

med vänlig hälsning
jyrki

jojje

HBK Medlem
Kommun
ÖstraGöinge
HBK-Nr
3802
Medlemskap
2025

Därför dominerar Fiat

Ganska lång artikel,men här är ett sammandrag.

Fiat var angelägna att behålla sin stora andel i husbilsmarknaden och tog därmed fram ett husbilschassi med 130 hk motorn.
Ford var på gång men har inte prioriterat sina leveranser och då tröttnade husbilsbranchen.

Jojje

Toppen