• Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Hymer husbil startar inte.

KarinBo

HBK Medlem
Inlägg
6
Kommun
Norrköping
HBK-Nr
29356
Medlemskap
2024
God kväll! Efter att bilen fått den årliga servicen har jag problem med den. När jag vrider om nyckeln händer inget utom att instrumentbrädan lyser och allt fungerar där. Bilen är helt död. Kollat batterierna och det är kräm i dem. Efter en stund startade den.
Idag startade den som vanligt, men efter en tur och vi skulle hem startade den inte.
Jag har läst på och förstår att det kan vara något med startmotorn. Har någon här något tips på vad det kan vara?
Tack Karin
 

KarinBo

HBK Medlem
Inlägg
6
Kommun
Norrköping
HBK-Nr
29356
Medlemskap
2024
God kväll! Efter att bilen fått den årliga servicen har jag problem med den. När jag vrider om nyckeln händer inget utom att instrumentbrädan lyser och allt fungerar där. Bilen är helt död. Kollat batterierna och det är kräm i dem. Efter en stund startade den.
Idag startade den som vanligt, men efter en tur och vi skulle hem startade den inte.
Jag har läst på och förstår att det kan vara något med startmotorn. Har någon här något tips på vad det kan vara?
Tack Karin
Ska säga att bilen är från 2000
 
Toppen