• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Hymer Center Örebro!!

Bengt-Åke Linder

HBK Medlem
Kommun
Falköping
HBK-Nr
1424
Medlemskap
2025
Sv: Hymer Center Örebro!!

Det var ju en väldigt tråkig upplevelse , vi gjorde en resa i hösta (oktober/november) och var där en fredag eftermiddag och kikade på en bil till dom stängde och kom överens att vi kommer förbi efter helgen för vi skulle till Uppsala och på söndagen var vi där och campade på deras parkering och väntade på morgonen då vi provkörde bilen men vi "vågade inte" skriva något då utan skulle vänta lite och kika vidare .

För en månad sedan så var vi uppe och skrev på den bilen och hämtade den 2 veckor senare .

Jag skulle bli förvånad om dom inte kompenserade er på något sätt om ni vill kika/köpa just den bilen för dom var väldigt trevliga och tillmötesgående när vi var där och även efteråt , dock vet jag att dom skulle behöva vara nästan dubbelt så många i personalen pga. att dom har väldigt mycket att göra .

Vi är överlyckliga över våran Hymer iallafall .

Senast ändrad:
F

F.d. 3088

Guest

Detta inlägg har raderats på skribentens begäran 09-06-30! /HBK-web

Carthagofrik

FD HBK Medlem
Kommun
Södertälje
HBK-Nr
1399
Medlemskap
2022

Ville bara säga att jag inte har mycket till övers för Hymercenter ville köpa markis av dom men när jag talade om att min bil va importerad ja då passade det inte körde35 mil i onödan kommer alldrig att köpa bil från dom.

F

F.d. 2911

Guest

Dom var bra när vi köpte våran bil i oktober. Svarade på alla konstiga frågor och visade bilen.
Sen fick vi ett bra pris på Hymern.
Dom var den enda firma så svarade vettigt på melj.
Jag kommer att köpa min nästa bil där.

Jonas & Cina

FD HBK Medlem
Kommun
Örebro
HBK-Nr
4276
Medlemskap
2022

Var idag inne på hymercenter med min sambo och blev mycket väl emottagna av personalen, supertrevliga....

F

F.d. 5817

Guest

Ingenting att klaga på jag heller då jag var där för att få reservdelar för ett par månader sedan. :)

Vänligt bemötande även om dom inte hade alla delarna jag behövde. Det är nog så här... Alla förhandlare har nog kunder som är misförnöjda och samtidigt kunder som är förnöjda. Att varna för en förhandlare om man inte tycker seg vara rättvist behandlat kan för en annan kund se tokigt ut.

Senast redigerad av en moderator:
F

F.d. 9520

Guest

Vi har vår andra Hymer från Hymercenter och har alltid blivit väl bemötta där. Under de 7 åren, tror jag det är, vi haft husbil så har vi varit dit och tittat åtskilliga gånger och de har alltid tid att prata några ord, även om man inte handlar av dem just då. Förr eller senare så byter man bil igen och det vet de nog om. Dessutom kan man som sagt alltid fråga dem om det mest underliga saker, gällande bilen och få ett svar.
Hälsningar Ylwa o Tapio

Bengt-Åke Linder

HBK Medlem
Kommun
Falköping
HBK-Nr
1424
Medlemskap
2025

Håller med om att när det blir byte så blir det ju ett par besök hos dom igen och på fredag skall vi stanna till och köpa en bäddmadrass till den nersänkbara sängen , sen skall jag nog ta en kopp kaffe ;) :) , men dom stänger ju 17,00 nu på sommaren så det blir en "blixtvisit" .

F

F.d. 3088

Guest

Detta inlägg har raderats, påhopp /HBK-web

F

F.d. 1649

Guest
Hymercenter Örebro.

Hej.Jag såg att Hymercenter har blivit återförsäljare av Goldsmitts produkter i Sverige,så jag sände dit en förfrågan om en produkt som jag var intresserad av,men det gick som förr när jag har sänt e-post dit,inget svar.Vad är det för ett företag?:confused:
Mvh Jan-E

Bengt-Åke Linder

HBK Medlem
Kommun
Falköping
HBK-Nr
1424
Medlemskap
2025
Sv: Hymercenter Örebro.

Jag vet inte vad du har för mailadress till dom men du kan ju prova : marcus@hymercenter.se alternativt butiken@hymercenter.se klicka även i "verktyg/begär läskvitto" så ser du att dom har läst det .
Skickar man ett mail till ett företag och det inte går direkt till någon person så kanske mailen till "alla" inte kontrolleras .
När jag mailat marcus så har jag fått svar ganska direkt .

Vad mailade du till för adress ??

F

F.d. 1649

Guest
Sv: Hymercenter Örebro.

Hej och tack för svaret,jag fyllde i kontaktformuläret på deras hemsida och valde avdelning reservdelar/tillbehör.Jag skall prova på nytt till Marcus
Mvh Jan-E

Toppen