• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

HYMER 50 års jubileum Friedrichshafen Tyskland

honda

HBK Medlem
Kommun
Kävlinge
HBK-Nr
1211
Medlemskap
2024
Är det någon som ska resa till Hymers 50 års jubileum i Friedrichshafen Tyskland
08-05-29 - 08-06-01
Svenska importören verkar inte vara så informativ ang. denna stora tillställning
(se pogram Hymer AG: Wohnmobil Wohnmobile Reisemobil Reisemobile Wohnwagen Caravan vermietung mieten )
Fabriksbesök, fest i dagarna tre för en billig slant, Vackert område vid Bodensjön.
Finns det intresse för att träffas på ställplatsen o visa villket land vi kommer ifrån?
HBK-NR:1211

etlam

HBK Medlem
Kommun
Höganäs
HBK-Nr
1677
Medlemskap
2025
Sv: HYMER 50 års jubileum Friedrichshafen Tyskland

Vi är två bilar som bokat in oss på 50 års-jubileet. Vi åker redan nästa vecka för att först åka till tjeckien, ungern och italien inna vi vänder tillbaka mot Tyskland och firandet där. Jag vet inte vilka möjligheter det finns för att samlas där. Jag misstänker att man blir tilldelad plats alteftersom. Så vi får nog söka upp varandra.
Etlam

Frille

HBK Medlem
Kommun
Örebro
HBK-Nr
1344
Medlemskap
2024
Sv: HYMER 50 års jubileum Friedrichshafen Tyskland

Vi kommer tre bilar från Närkeslätten och förmodligen får vi ta den plats som erbjuds. Vi tar en promenad på ställplatsen och hoppas att vi träffar på varandra. Vi syns.
Hälsningar Frille.

Toppen