• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

husvagn og camping

F

F.d. 25282

Guest
Hej Jeg har en SMC husbil, kan du hjælpe jeg søger artiken om SMC i Husbil & Camping
no. 8 2013.

Kan du lave en kopi eller lignende ? :spinny:

hilsen
en glad SMC ejer

Clary & Leif

FD HBK Medlem
Kommun
Falköping
HBK-Nr
605
Medlemskap
2021
Sv: husvagn og camping

Hej. Jag har tidningen du söker,vill du ha den så sänd adressen så får du denna tidning.

Med vänlig hälsning. Leif

F

F.d. 25282

Guest

Hej Leif

Mange tak for din hjælpsomhed, som tak viser jeg dig gerne København og der kan ordnes en simpel stelplads i min indkørsel for et par overnatninger, såfremt du/i kommer til København.

Min adresse er.:
Bjarne Dam
Porsager 34
2620 Albertslund. DK

Clary & Leif

FD HBK Medlem
Kommun
Falköping
HBK-Nr
605
Medlemskap
2021

Hej. Har skickat tidningen på posten, kommer snart. Önskar Er en God Jul o Gott Nytt År.

Hälsning Clary & Leif

F

F.d. 25282

Guest

Hej Leif endnu en gang tak for hjælpen. Det er da fantastisk en efterlysning af en arikel i Husvagn og Camping giver resultat på under et døgn. Nu ser jeg frem til at læse om virksomheden bag SMC Sveriges Husbilen.

Toppen