• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Husbuss till TV-inspelning

F

F.d. 14477

Guest
Hej!

Jag hoppas det är ok att posta om detta i denna avdelning.

Jag jobbar för Strix Drama och vi ska producera en politisk thriller som ska börja sändas på Svt i höst. Jag jobbar som fordonsansvarig på denna produktion och söker en amerikansk husbuss. Något liknande denna:
Bodo Luchtvaartmuseum Bognes en ferry Lodingen Noorwegen (scrolla ner lite så hittar ni den)

90-talare eller tidigt 00-tal är det vi söker. Men vi beaktar allt och alla olika typer!!

Den kommer användas framför kameran och agera som valbuss. Vi kommer filma i och utanför bussen. Vi kommer vara i Uddevalla och Göteborg.

Detta är under 3-5 tillfällen men datumen är inte riktigt satta än eftersom vi fortfarande jobbar med inspelningsschemat.

Tycker ni detta verkar kul maila mig bilder så kan ni också få en projektbeskrivning som beskriver serien lite mer ingående.

Maila till: danieljohansson80@hotmail.com

Tack på förhand!

Teknikpata

FD HBK Medlem
Kommun
Umeå
HBK-Nr
11534
Medlemskap
2021
Sv: Husbuss till TV-inspelning

Hur kommer det sig att Strix använder en hotmailadress ? verkar lite udda.

I dag finns nästan inga bolag med fast anställda, utan allt läggs ut på entreprenad. Om du googlar adressen så ser du sammanhanget. "Frilans"