• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2025 kommer att hållas i Karlstad 29 Maj - 1 Juni.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2025
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

husbilsverket???

A.Borg

HBK Medlem
Kommun
Partille
HBK-Nr
71
Medlemskap
2025
Hej alla!
Jag har hittat en bil på Husbilsverket som jag är lite intresserad av men jag har ringt och försökt komma i kontakt på olika sätt och misslyckats.Personen som svarar och säger att han skall ringa tillbaks heter Örjan,kan detta vara samma person som ligger bakom andra "suspekta"affärer i Skåne.Man blir lite konfunderad när folk inte återkommer i en affär som landar på ca miljonen.Intressant om någon har nån info.
Anders.B:confused::confused:

A.Borg

HBK Medlem
Kommun
Partille
HBK-Nr
71
Medlemskap
2025
Sv: husbilsverket???

Hej igen!
Jag kollade inägget om Ekobrott,och minsann var det samma bilar till salu hos CarVan som husbilsverket och husbilen.nu.Man blir tveksam!!!!!Personen bakom bolagen tydligen satt på skuggsidan av ekobrottsmyndigheten.
Anders.B

Senast ändrad:

CarthagoAnders

HBK Medlem
Kommun
Karlshamn
HBK-Nr
377
Medlemskap
2025

det stämmer att CarVan (www.husbildirekt.se) och Husbilsverket (www.husbilsverket.se) har samma bilar i lager och i en annan tråd här på forumet skrivs det om att Ekobrottsmyndigheten sökt info från kunder till dom, här är länken till denna tråd http://www.husbilsklubben.se/forums/t28934/

men att www.husbilen.nu som är Ekonomibilar i Ystad skulle ha samma bilar och vara samma personer som ligger bakom stämmer inte, det måste vara någon annan sajt du varit uppe på och förväxlat dom

Senast ändrad:

A.Borg

HBK Medlem
Kommun
Partille
HBK-Nr
71
Medlemskap
2025

Hej Anders!
Du har helt rätt.Det är husbildirekt.nu som förekommer i sammanhanget.För övrigt var det en Carthago(givetvis)I51.Bra pris och bra utrustning som jag kunde utläsa.
Anders.B

Toppen