• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

husbilstjejen i askersund

peppar

HBK Medlem
Kommun
Örebro
HBK-Nr
7944
Medlemskap
2025
Jag har hittat en husbil på husbilstjejens i askersunds hemsida som jag är intresserad av, är det någon som har erfarenheter från det företaget?

/peppar

Bozart

HBK Medlem
Kommun
Malung
HBK-Nr
6512
Medlemskap
2025
Sv: husbilstjejen i askersund

Hej. Vi köpte en bil i somras av henne. Som alltid är man ju kung tills affären är gjord.
Har inte någon erfarenhet av eventuella reklamationer. Men eftersom det är ett litet
företag kan man ju rekomenderas att noga kolla objekten. Mvh Bozart

lassemaja

HBK Medlem
Kommun
Kalmar
HBK-Nr
776
Medlemskap
2024

Köpte vår husbil där på hösten 2009. Uppfattade verksamheten som mycket seriös.
Bilen var jättefin. Pappersarbetet sköttes smärtfritt. Hjälpte till med att få nytt intyg
från fabriken för uppvägning. Bra kommunikation hela tiden, före och efter köpet.

peppar

HBK Medlem
Kommun
Örebro
HBK-Nr
7944
Medlemskap
2025

Bara positiva omdömmen, kanon :)

Det jag själv fastnade för först var bilderna på deras husbilar både ut och invändigt där man faktiskt ser hur bilen ser ut och inte som några andra handlare här i örebrotrakten där man kan tro att de använt mörkläggningsgardiner när det fotar invändigt i bilen.

Sedan fick jag ett trevlig mejl med svar på mina frågor, skickade mejl på kvällen och fick svar redan dagen därpå.

Så nu ska man bara fundera på om man ska slå till eller inte.

/peppar

R

Regrib

Guest

Hej!
Vi bytte in vår Swift Ducato Kontiki mot en Adria Coral 670 + lite pengar i mellan och är helnöjda, strålande service och ett strålande bemötande. Anna och Leif

E

Elis13

Guest

Hej!
Vi bytte in vår Swift Ducato Kontiki mot en Adria Coral 670 + lite pengar i mellan och är helnöjda, strålande service och ett strålande bemötande. Anna och Leif

Hej, vi instämmer helt med Regrib. Bytte en Eura Mobil 650 till Dethleffs 6611 och är helnöjda både med bilen och företaget! Lars-Erik och Ulla

Toppen