• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Husbilstält

Gunnar

HBK Hedersmedlem
Admin medlem
Kommun
Malmö
HBK-Nr
5
Medlemskap
2040
Sv: Husbilstält

Det är inte jämförbart med ett wirehus, kommer säkert inte att hålla någon längre tid.

Jag har haft mitt wirehus i 15 år utan problem men i höstas slet stormen sönder taket så det har jag ersatt med ett nytt.

F

F.d. 55616

Guest

Visst kan Wirehus garaget verka dyrt i inköp, men det är av bra kvalitet och dessutom handgjort, skulle något gå sönder är det bara att kontakta tillverkaren så fixar han det. Vi hittade ett Wirehus på Blocket så kolla det brukar dyka upp något då o då.
Vi behövde förlänga vårt och tog kontakt med firman och kom överens om en tid då vi skulle vara hos dem, när vi kom sa han att om ni kan tex åka till Örebro 3-4 timmar så ska jag fixa förlängningen så slipper ni åka hit en gång till, verklig fin service av Jarek.
icon7.gif
icon7.gif
icon7.gif

PS
Gick in på Blocket och sökte på "Wirehus", just nu finns det 2 st begagnade till salu, pris 10000 - 13000 kr

Senast redigerad av en moderator:

Klassekek

FD HBK Medlem
Kommun
Hällefors
HBK-Nr
15054
Medlemskap
2022

Beställde ett nytt wirehus från Lindesberg. Många inneliggande beställningar gjorde att leveransen blev först vecka 42. Är dock övertygad om att jag valt rätt.
Tack för era kommentarer och råd.

K

Kent Nilsson

Guest

Jag har hittat något som heter Sverigehallen ser bra ut men har någon erfarenhet. Väggar ner till marken runt om. Bra eller dåligt?

F

F.d. 57425

Guest

Har ett tält från sverigehallen sedan 3 år. Helnöjd.

F

F.d. 29911

Guest

Köpte ett husbilstält på Jula 1200 kr och har täckt husbilen med detta . Fungerar mycket bra. Dragkedjeöppning på sidan så att man kan komma in.
Har fyra "fuktuppsamlingshinkar" och laddström med timer ansluten som går på ett par timmar/natt. Det finnes ventilationsöppningar på tältet.
Helnöjd HBK 5081 i Skoghall.

Toppen