• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

husbilstält

Noras mormor

FD HBK Medlem
Kommun
Ekerö
HBK-Nr
1400
Medlemskap
2021
Hej
Vi har ett tält till vår husbil som heter Fiamma 21010 vi har aldrig använt det ,det ingick när vi köpte vår husbil.Det värsta vi har ingen aning om hur det fungerar ,det är tre sidor och inget tak så jag antar att man ska använda markisen,det finns även en massa pinnar med.Jag skulle vilja använda åtminnstone en sida som vindskydd.Om någon har en beskrivning eller kan berätta hur man gör blir jag väldigt glad.

T

Teddi

Guest
Sv: husbilstält

Hej
Vi har ett tält till vår husbil som heter Fiamma 21010 vi har aldrig använt det ,det ingick när vi köpte vår husbil.Det värsta vi har ingen aning om hur det fungerar ,det är tre sidor och inget tak så jag antar att man ska använda markisen,det finns även en massa pinnar med.Jag skulle vilja använda åtminnstone en sida som vindskydd.Om någon har en beskrivning eller kan berätta hur man gör blir jag väldigt glad.

du väljer en sida själv,,kläms ihop med markis på en stång,,en stång längs markis uppevid,mot bilen den sidan som är #tjock#,,,den till marken är markisen i sej,,första gången ja satte upp hela tältet tog de en timme,idag 10 min,,,1-2-3 sidor,,allt efter eget behag,,lycke till,,

Noras mormor

FD HBK Medlem
Kommun
Ekerö
HBK-Nr
1400
Medlemskap
2021
Sv: husbilstält

Tack snälla för upplysningen har gjort beskrivningen till min favoritsida .ska försöka få till tältet i sommar.Trevlig sommar

Toppen