• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Husbilstält

Valborg8

FD HBK Medlem
Kommun
Finland
HBK-Nr
650
Medlemskap
2022
Hejsan!
Vill gärna veta hur man fäster kappan till husbilstältet i bilen vill inte börja skruva fast tryckknappar.Har hört att det skall finnas sugkoppar som man kan fästa med.
Vet inte var de finns att köpa i såfall ,eller om det finns såna o om det fungerar.
Tacksam för tips.
Hälsn. Eva o Hasse HBK 650

Valborg8

FD HBK Medlem
Kommun
Finland
HBK-Nr
650
Medlemskap
2022
Sv: Husbilstält

Hej.
Det är nog markkappan jag menar,men på våran bil finns det ingen skena.
Hälsn.Eva

claes/mia

HBK Medlem
Kommun
Skurup
HBK-Nr
178
Medlemskap
2025

Hejsan!
Vill gärna veta hur man fäster kappan till husbilstältet i bilen vill inte börja skruva fast tryckknappar.Har hört att det skall finnas sugkoppar som man kan fästa med.
Vet inte var de finns att köpa i såfall ,eller om det finns såna o om det fungerar.
Tacksam för tips.

Hej
Netto hade för ett tag sen sugkoppar tror det var 4 mindre och 2 större i varje förpackning , de små använder jag till kappan och de stora till vinter täcket (mycket bättre än orginal sugkopparna).

Claes

janne A

HBK Medlem
Kommun
Orust
HBK-Nr
4160
Medlemskap
2025

Hejsan!
Tacksam för tips.

Clas Ohlsson art nr 31-2676 eller 31-2677.

//Janne

Toppen