• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Husbilsskrot

Yvonne & Lars A

HBK Medlem
Kommun
Stockholm
HBK-Nr
3361
Medlemskap
2025
Har någon erfarenhet av Västra Götalands Husvagnsskrot AB ? Upplever det som mycket svart att få kontakt, vare sig på mail eller telefon, för svar på leverans av beställd reservdel.

Lars Andersson

tony o nette

HBK Medlem
Kommun
Gävle
HBK-Nr
17682
Medlemskap
2026
När vi var dit i Juli så hade dom mycket att göra.
Telefonen ringde hela tiden.
Det var flera i personalen som var i närheten av butiken men dessa hade också fullt upp.
Men sedan kom det en kille som var både hjälpsam och trevlig, fast det var minst 30grader både ute o inne. :spinny:
Tyvärr hade dom inga delar till vårat kylskåp men dom hade flera nya. Det var nära att det blev ett nyköp. :)

Vi åt på Pizzerian intill och den var helt okej.

Hanza

HBK Medlem
Kommun
Hallstahammar
HBK-Nr
564
Medlemskap
2026
Jag la en beställning och hörde inget mer, sedan skickade jag ett mail och fick bara ett autosvar därifrån. Försökte också ringa men inget svar.
Efter ytterligare 2 veckor så fick jag en avisering att paketet ska lämnas till speditören. Totalt tog det väl ungefär6 veckor, hade beställt ett elektroblock som de påstod fanns på lager men när paketet kom så var det Schaudts egen tejp runt paketet. Min slutsats blev att dom hade inget på lager och fick själva beställa från Schaudt i Tyskland.

Toppen