• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Husbilsshopen

PG-Husbil

FD HBK Medlem
Kommun
Motala
HBK-Nr
2078
Medlemskap
2021
Hej
Fundera på att köpa en bil via [FONT=&quot]Husbilsshopen i Helsingborg.
Adria Sonic i700.
Eftersom det rör sig om en slant så undrar jag om någon känner till firman i fråga.
Tacksam för svar
Anders :)

[/FONT]

isabella

HBK Medlem
Kommun
Enköping
HBK-Nr
9920
Medlemskap
2025
Sv: Husbilsshopen

Har bra erfarenhet av Husbilsshopen, trots att de kör med "importerade" bilar. (Men är inte de flesta bilar ändå importerade?)
Hade ett par garantipunkter på bodelen som Adrias lokala representant (bor långt från Helsingborg) med tveksamhet fixade men ville faturera mig i stället för direkt till Husbilsshopen som via mail förklarat att man stod för kostnaden. Men till slut så blev det direkt fakturerat till Husbilsshopen, dvs precis som det borde vara.
Förunderligt att svenska representanter för olika bodelar har så svårt att fixa det naturliga flöde som tex Fiat fixar på bildelen. Men det kommer kanske med tiden!

PG-Husbil

FD HBK Medlem
Kommun
Motala
HBK-Nr
2078
Medlemskap
2021
Sv: Husbilsshopen

Hej
Tack det låter bra.
Har precis beställt bilen och det där med garanti tjafs från lokala handlare får man kanske räkna med.
Men skönt att det fungerar i varje fall.

mvh
Anders :)

Toppen