• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

husbilssemester i sverige

F

F.d. 11858

Guest
vill ha tips på bra "turist/kartbok" om Sverige. Det finns ju massor här hemma att se....vet bara inte var jag ska börja...:wub: Mvh Anneli

Chris o Benny

HBK Medlem
Kommun
Stenungsund
HBK-Nr
729
Medlemskap
2024
Sv: husbilssemester i sverige

Hej!
Jag håller med Gunnar i val av kartor och guider. I tillägg till det brukar jag ringa eller maila de olika turistbyråerna och få aktuella broschyrer och kartor över området vi skall besöka.
Har också lagt upp en liten broschyrbank hemma, hör gärna av er om tips på sevärdheter i främst Sverige när ni skall åka någonstans. Vi har kuskat runt i Sverige och bott på vandrarhem och i stugor och numera i husbil under de senaste 30 åren och delar gärna med oss av tips och erfarenheter. Det finns hur mycket som helst att se och man behöver ibland inte åka så långt, det är vitsen med husbil tycker vi att den står redo med nästan allt, bara packa in lite småsaker och ge sig iväg. Lycka till!
Christina

kjeva

HBK Medlem
Kommun
Sundbyberg
HBK-Nr
163
Medlemskap
2025
Sv: husbilssemester i sverige

Det finns en bra bok som heter SE SVERIGE, Vägvisare till 650 smultronställen från Ales stenar till Överkalix.
rastplats.gif

Den ges ut av Svenska Turistföreningen.

Eva och Kjell

DF5XG

HBK Medlem
Kommun
Tyskland
HBK-Nr
12069
Medlemskap
2025
Till en vän söker jag "KAK Classic Bilatlas Sverige". Tyvärr finns den inte längre på marknaden. Någon som säljer sin gamla Bilatlas?

Bilagor

• 20220306_175147.jpg
    20220306_175147.jpg
    2,7 MB · Visningar: 4

Olof G

HBK Medlem
Kommun
Knivsta
HBK-Nr
12581
Medlemskap
2025