• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Husbilssökning

F

F.d. 17999

Guest
Hej på er som är medlemmar och inte har husbil.
Vi, jag och min fru har sökt husbil i över ett år.Vi har ännu inte funnet någon som stämmer in i våra semesterdrömmar.
Är vi ensamma om att söka efter en husbil som både stämmer i pris och trivselmässigt,eller?
Finns det fler som har samma bekymmer?

F

F.d. 50036

Guest
Sv: Husbilssökning

Hej - vi har drömt om husbil sedan vi hyrade vår första 1987. Köp blev det inte förrän 2002 då hade jag letat intensivt under tre år via datorn. Periodvis kollade jag massor av sidor varje kväll och man lär sig snart vilka sidor som sköts och känns meningsfulla att besöka.

När vi väl fick napp hos PR-husbilar gick det snabbt, köp direkt. Vi hade tur, fick en bil som vi stortrivs med och jobbar ständigt med att förbättra (nästan lika roligt som att åka). Skall denna veckan montera SOG systemet på toan. Varje liten detalj man fixar till det bättre är alltid kul. Vill också göra lite reklam för PR-husbilar ett riktigt toppenföretag ställer alltid upp.

Mvh Torbjörn :)

F

F.d. 17999

Guest

Vi provkörde i dag en Fiat Dethleffs A 522 TD-93 10000 mil
142,000.-
Detta var en provkörning som gav noll.
Bilen var rask och fin men det skramlade och stånkade värre än en skördetröska från 50-talet.
Jag hoppas att vi finner en bil som går tystare.

Till och med Kajsa vår hund jämrade och ojade sig när vi la i tvåans växel. ;)

Senast redigerad av en moderator:
F

F.d. 17999

Guest

Hej Benny & Marie.
Vi ska se på bilar i äldre klass.Er ser ju jättefin ut.
Det finns ju faktiskt äldre bilar som är i toppskick som er verkar vara.
Vi söker vidare.Tack för tipset.
PS/ Tjusiga bilder ni har i avarten.

Senast redigerad av en moderator:
Toppen