• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

husbilssäljare

F

F.d. 2297

Guest
Är det någon som känner till BLD husbilar i Linköping
Hälsn
Elving

Jokin

HBK Medlem
Kommun
Borlänge
HBK-Nr
6254
Medlemskap
2025
Sv: husbilssäljare

Jag köpte min husbil hos BLD 2010, på den tiden firman hette Autoitalia och sysslade de i huvudsak med försäljning av Fiat och Alfa Romeos personbilar. Försäljarna gav inte intrycket av att kunna jättemycket om husbilar, men det kunde inte heller jag så det "jämnade ut sig". Jag är övertygad att försäljarna sedan dess hunnit skaffa sig den erfarenhet som behövs. Det som var mer positivt och kändes tryggt var att firman hörde ihop (och gör så fortfarande) med Bossing bilservice som verkar vara mycket kunniga på åtminstone Fiats drivlina, chassi och säkert mycket mer.

Husbilen jag köpte behövde några mindre kompletteringar, vilka utfördes av firman utan problem. Så därför är jag en nöjd kund och kan inte annat än att rekommendera den.

Johan K.

Helena&Rolf

HBK Medlem
Kommun
Åtvidaberg
HBK-Nr
10108
Medlemskap
2025
Sv: husbilssäljare

Vi köpte vår bil där i oktober 2011, har fungerat bra.
De problem som kom löstes utan problem för oss, så vi kan bara tala positivt om dem.
Rolf & Helena

Toppen