• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Husbilsrace på Kanal 5 NUUUUU!

F

F.d. 15719

Guest
Sv: Husbilsrace på Kanal 5 NUUUUU!

he he :)

och Agne kom precis innanför dörren när det började! Duktig man jag har!

Ska väl inte kommentera resultatet närmare
säger bara att den som var minst och rödast vann racet!!!

/elisabeth :wink:

Jappe

HBK in Memoriam
Kommun
Orust
HBK-Nr
661

Hur bygger dom husbilarna nuförtiden! Skönt att man har en riktig bil med plåtkaross!

:D:D:D

Jappe

Senast ändrad:

Bengt-Åke Linder

HBK Medlem
Kommun
Falköping
HBK-Nr
1424
Medlemskap
2025

Stämmer bättre med plåtkaross jag åker ju med en hög med reglar och lite iosolering samt lite folie runt omkring så om ni förstår mej så är bälte i bodelen nästan lite "onödigt" , lite ironi men ändå lite allvar för karossen är inte bättre .

Calle Bonath

FD HBK Medlem
Kommun
Mark
HBK-Nr
1259
Medlemskap
2023

AHA Var det det här bror.axelsson ägnade sig åt innan han började "renovera" sin bil? :)
Calle

Senast ändrad:
F

F.d. 346

Guest

Hej!
Vi, jag och nyblivna frugan, var över i Woodstock, Illinois för dryga månaden sedan och var på ett s.k. "Demolition Derby Race".

Jag kan STARKT rekommendera att gå på detta om Ni nån gång "kommer över". Jag tror aldrig jag haft så skoj i hela mitt liv. Fyra timmar med en massa olika heat med olika biltyper. Nästa gång vi åker över till svärfar åker vi en vecka innan tävlingen och köper ett "vrak" och ställer upp på tävlingen!!!!!

För Jessicas skull skriver jag också att "bröllopsnatten" var lika bra!

Anders & Jessica :):):):):):):)

Toppen