• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Husbilsplatser Mörbylånga

Frankia

HBK vice ordförande
Kommun
Karlstad
HBK-Nr
549
Medlemskap
2025
Sv: Husbilsplatser Mörbylånga

Hej Kalle!

Härligt att det finns någon som har kurage att ändra sig. Det är nog annars som man många gånger misstänker att kommunerna håller campingägarna om ryggen. Hoppas att detta nya sätt att se på Husbilarna sprider sig bland våra kommuner.

– Nu är husbilarna på gång, lovar Kent Ingvarsson under måndagskvällens medborgarmöte i Grönhögen.
Han har fått ta emot många telefonsamtal och annan korrespondens från husbilsägare sedan kommunen beslutade att förbjuda husbilar i hamnarna.
– Vi gjorde det för att det inte skulle bli någon orättvis konkurrens med campingägarna, förklarar Kent Ingvarsson som alltså fått tänka om.
Nu hoppas han att latrintömningen kan vara på plats redan till sommaren.
– Det här är kommunens ansvar och vi har hårt tryck på oss att ordna det

F

F.d. 11362

Guest

Angående ställplatser för husbilar campingar m.m. kontakta mej jag bor i Köpingsvik ö.häls.

Lasse W

HBK Medlem
Kommun
Norrtälje
HBK-Nr
294
Medlemskap
2025

Angående ställplatser för husbilar campingar m.m. kontakta mej jag bor i Köpingsvik ö.häls.
Jag tycker att Du skall bjuda Kent Ingvarsson Mörbylånga kommun(?) på en kaffe med en semla ,som tack för att han fixar Grönhögen!!!!!
Jag bjuder!
Hälsn
Lasse W

F

F.d. 11362

Guest

Eftersom jag bor här i Köpingsvik,kommer jag att följa upp hur löftena efterlevs,,(snacka går ju) .Jag har vissa skyldigheter gentemot inga namn men det är saker på gång på sikt...Ni kan ju nå mej om frågor ,undran , tycker si och så.

Toppen