• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Husbilsplatser i Uddevalla?

knarrevik

FD HBK Medlem
Kommun
Lysekil
HBK-Nr
3172
Medlemskap
2022
Bohusläningen idag:

photo-781937.jpg

arnew

HBK Medlem
Kommun
Sotenäs
HBK-Nr
6529
Medlemskap
2025
Sv: Husbilsplatser i Uddevalla?

Skall vi gissa priset, jag tippar 175 kr+el 40 kr.

Håkan o Britt

HBK Medlem
Kommun
Tjörn
HBK-Nr
3489
Medlemskap
2025

i bohusläningens tidning står det att det skall göras till husbilsparkering vid museet ej ställplats, men jag kan ha fel mvh håkan

knarrevik

FD HBK Medlem
Kommun
Lysekil
HBK-Nr
3172
Medlemskap
2022

i bohusläningens tidning står det att det skall göras till husbilsparkering vid museet ej ställplats, men jag kan ha fel mvh håkan

Ett urklipp finns tidigare i tråden och där nämns både ställplats och den svenska termen husbilsplats med faciliteter som el, färskvatten och avlopp för spillvatten. Bara att läsa innantill!

Jappe

HBK in Memoriam
Kommun
Orust
HBK-Nr
661

Sveriges Camplngägares Förbund tycks ha ett finger med i spelet! Ingen som har reagerat på det?

Jappe

F

F.d. 12848

Guest

Det har finns 2 ställplatser i samband med gästhamnen jag stod där för 2 veckors sedan

MABOS

HBK Medlem
Kommun
Strängnäs
HBK-Nr
4466
Medlemskap
2025

Promarina har vi både i Mariefred o Strängnäs med höga priser

Bosse

T

Teddi

Guest

hej,,när man läser knarrens tidningsrubrik så måste man ju hålla med #korsström# på PR,,ingen som helst tvekan att vi ska ha samma p-möjligheter som andra bilister,,
sen om de kostar en slant eller inte förändrar ju inte saken,,att man sen sover i bilen,,det är överdiskuterat på detta forum:D underbart med dessa eldsjälar,,han om någon sätter ju ett stort intresse i detta,,

han säljer ju husbilar,,han kanske behöver ett stöd i detta,,läser du korsström så ställer ja upp om du vill,,teddi,,

Toppen