• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Husbilsplats Berg

Tony B

HBK Medlem
Kommun
Berg
HBK-Nr
3022
Medlemskap
2025
Hej har varit till platsen och den ligger vid Ljungans utlopp ur Nästelsjön mellan Åsarna och Rätan där jag bor.Poppulärt fiske i strömmen efter Harr och Öring och fin ställplats.
Mvh Tony B.:)

Senast redigerad av en moderator:

Tony B

HBK Medlem
Kommun
Berg
HBK-Nr
3022
Medlemskap
2025
Sv: Husbilsplats Berg

Hej,Kingen har rätt.Berg är komunen där ställplatsen ligger.
Mvh Tony B

aake

FD HBK Medlem
Kommun
Krokom
HBK-Nr
1270
Medlemskap
2021

Och jag får lust att fråga "var exakt ligger detta Valdemarsvik?", men eftersom jag har både karta och Google så lyckas jag ändå hitta även till ytan små kommuner.
aake

Redigerat: I runda tal lika stor folkmängd (ca 7500 inv), men Bergs kommun är till ytan drygt sju ggr större.

Senast ändrad:
F

F.d. 297

Guest

Och jag får lust att fråga "var exakt ligger detta Valdemarsvik?", men eftersom jag har både karta och Google så lyckas jag ändå hitta även till ytan små kommuner.
aake

Redigerat: I runda tal lika stor folkmängd (ca 7500 inv), men Bergs kommun är till ytan drygt sju ggr större.
Om Du åker emot Gryts Skärgård så ska det ligga en ny ställplats men vart precis den ligger är jag inte hundra på. Men har för mig att jag hört att det ska vara däråt i alla fall. Om jag inte har valdeles fel. Valdermarsvik ligger söder ut man åker genom Norköping ner till Söderköping Ringarum Gusum och sedan är det Valdermarsvik. Nu säger min man här att ställplatsen ska ligga en liten bit åt Gryt skärgård. Så jag var inte så dum. Jag vorde ju veta eftersom jag har släkten där nere,
Lycka till att hitta den.

Anita o Risto i Täby

Toppen