• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Husbilsparkering vid Tur2011

F

F.d. 29873

Guest
Hej!
Husbilsparkering nära Mässan med Tur2011 som pågår 26 och 27 mars. Vet någon adress eller koordinater, duger med parkering som är godkänd för husbil.
Vi tror oss sett -plats med gångavstånd.
Tacksam för hjälp.
Kjell o Kristina

F

F.d. 25142

Guest
Sv: Husbilsparkering vid Tur2011

Vi har stått på Lisebergs parkering med infart från Mölndalsvägen, förbi södra entrén. Där är bommar, men efter bommarna finns en infart som tycks vara öppen ibland.
Det kostar 10 kr/tim eller 60 kr för 12 timmar. (För 1½ år sedan.)

F

F.d. 29873

Guest

Tack, vi ska försöka hitta dit.
Kjell

Jorma

HBK Medlem
Kommun
Härryda
HBK-Nr
2263
Medlemskap
2025

Om ni kommer på kvällen , brukar det finnas plats utanför Valhallabadet för
8 kr/ tim som ligger nära Svenska Mässan.

N

nomad

Guest

Ang parkeringen vid Valhallabadet.
Den parkeringen har tilläggsskylt "Personbil", där står ofta HBar i samband med utställningar etc. Jag har inte sett om man lappar HB eller ej men är det en nitisk P-vakt så finns ju risken. Dessutom såg jag en turist som parkerat sin HB där i somras som hade fått ena sidorutan inslagen. Ett alternativ är parkeringen utanför Polishuset på Skånegatan, mitt emot Ullevi. Såvitt jag minns har den inte någon tilläggsskylt, jag har dessutom stått där själv.

Toppen