• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Husbilsnytt

F

F.d. 52943

Guest
Sv: Husbilsnytt

Det finns massor - men det jag tycker är häftigt finns det förmodligen massor av andra som tycker är dödslöjligt....

F

F.d. 1997

Guest

Jag fastnade för två husbilar:
* Nordic hade premiär för en 9meters alkovbil på MAN chassi.
* Frankia visade en ny planlösning som vi blev väldigt förtjusta i 840/8400 FD, tala om rymd! Frankia - LuxuryClass overview Finns även i kortare utförande. Även Rapido hade variant på denna planlösning.

Tyvärr var där så rörigt i Hymers monter när vi passerade att det inte blev så mycket titta och klämma som jag hade önskat.
/David

F

F.d. 52943

Guest

Vi tittade med förtjusning på alla bilar med dubbelsäng - men samtidigt vill vi ju gärna ha lite kortare bil som är lätt att parkera mm. Går inte riktigt ihop..........

skoogis

HBK Medlem
Kommun
Trosa
HBK-Nr
364
Medlemskap
2026

Hymer hade inge nytt att tala om. kul att bara vara där & titta, iår fick vi i uppdrag av kompisar att titta på nya Credo helintregerad med långbäddar, vinkelkök tyvärr ingen på mässan bara med dubbel säng, Tvvärr kändes den inte som kvaliten så bar. Men också en Carthogo med enkel sängar & vinkelkök. tyckte att kvaliten var bättre på den, Frågan är om utrymmet blir så mycke bättre med vinkelkök? jag tyckte inte. karnes för synen.
Men om man tänker köpa ny bil kolla då hur servisen är! känns att nu har många bilar sålt Men hur? Har dom med service, Hinner dom med att serva våra bilar?

Tycker att det är viktigt när man köper HB
Man bör börja där.
Nu har vi lämnat mässan Fredag & halva Lördagen var lagom.
Vi hörs Skoogis

Carthagofrik

FD HBK Medlem
Kommun
Södertälje
HBK-Nr
1399
Medlemskap
2022

Ja den såg fin ut hade gärna velat se den med iveco och jämfört tror man kommer lite närmare rutan med iveco men kanske körställningen är bäst med mercan.

Toppen