• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Husbilsmässor i Sverige i vinter?

S

Sune & Eva

Guest
Sv: Husbilsmässor i Sverige i vinter?

Varför är inte HBK med som medarrangör vid detta tillfälle. De som är med är SCR, HUSVAGNSBRANSCHENS RIKSFÖRBUND, CARAVAN CLUB, FIRST CAMP. Det är väl här vi bör vara med ?. Mvh sune 27-29 April Svenska Mässan i Göteborg

Senast redigerad av en moderator:
F

F.d. 18251

Guest

Vad finns det för mässor för husbil/husvagn/camping i vinter?
Kista? Fler?

Hej Lasse
Vi brukar åka på Campingmässan i Bella Center i Köpenhamn. Den går nästa gång 20-22 Januari 2012. Där har du både campingliv, husvagnar, husbilar och golf (för den intresserade).
Mässan är bra och du får info. från många platser i Europa.
Det finns också en mässa i Herning i Danmark och den går i Februari. Vi besökte den förra året och den är stor, och då menar jag stor. Sju hallar med det mesta om husbils-/husvagnsliv, resor i allmänhet m.m.
I år går vi på mässan i Köpenhamn och sedan på Ströget och alla dess butilker och shopping.
Håll till godo. Vi kanske ses?

stonewood

HBK Medlem
Kommun
Ängelholm
HBK-Nr
11789
Medlemskap
2024

Jaha, det här var ju för ett år sedan..
Är det någon som vet vad som är på gång i år, 2013??

robert

HBK Medlem
Kommun
Partille
HBK-Nr
893
Medlemskap
2027

Bra plats att stå på i Köpenhamn om man tänker sig gå på Bella mässan?

Toppen