• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Husbilsmässans område 2

Kommun
Karlstad
HBK-Nr
2598
Medlemskap
2025
Äe det någon som ställt upp sin husbil på detta område. Hur sluttande är det, går det att stå i våg? Vilka markförhållanden är det, lätt att fastna osv. Någon som vet???

elliot easy

HBK Medlem
Kommun
Abbekås
HBK-Nr
9392
Medlemskap
2025
Sv: Husbilsmässans område 2

Äe det någon som ställt upp sin husbil på detta område. Hur sluttande är det, går det att stå i våg? Vilka markförhållanden är det, lätt att fastna osv. Någon som vet???

Sluttar!!!! Bara förnamnet:twitcy: jag snickrade ihop ett par rejäla ramper förra året och det funkade bra. Brukar vara lite blandat under framhjulen i form utav em massa småklossar,,:wideeyed:
Det är gräsunderlag,och det är ingen större risk att fastna...
Ha det,,,,,,:mcride:

BeRoka

FD HBK Medlem
Kommun
Hässleholm
HBK-Nr
8559
Medlemskap
2022
Sv: Husbilsmässans område 2

Den bästa platsen på oråde 2 är länngst ner vid stranden,där hittar man dom bästa platserna att ställa en HB någotsånär plan om man jämnför med övriga på det området men då blir det långt att gå till mässhalarna och övriga ställen,

när det gäller framkomligheten på området vid blött väder så är det traktor som gäller för att taga sig upp, inte underligt att där alltid är platser lediga.

mvh Bertil.

33 år på mässan

Toppen