• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Husbilsmässan Elmia

husbilar

FD HBK Medlem
Kommun
Vingåker
HBK-Nr
5348
Medlemskap
2021
Sv: Elmia

Det tog längre tid i år eftersom man numera inte kan hämta och betala biljetten hos ATGombud utan måste betala vid bokningstillfället.

Claes 105

HBK Medlem
Kommun
Ulricehamn
HBK-Nr
105
Medlemskap
2025

Hej

Bokade på Ticnet, o ska hämta o betala hos närmaste Ticnetombud.
För min del på turistbyrån i Borås.

Hejs
Claes 105

JCoMC

HBK Medlem
Kommun
Motala
HBK-Nr
4084
Medlemskap
2026

Fungerar utmärkt via direktbetalning bank eller VISA / Mastercard. Därefter biljett direkt i mailboxen.

JCoMC

HBK Medlem
Kommun
Motala
HBK-Nr
4084
Medlemskap
2026
Sv: Husbilsmässan Elmia

Om du inte får svar kan det vara ett tips att gå in på Ticnet med början om två - tre dagar och kolla igen. Kolla sedan varje dag en tid därefter. Det finns då möjlighet att köpa biljetter som inte hämtats ut hos deras ombud.

poolsson

HBK Medlem
Kommun
Borlänge
HBK-Nr
1489
Medlemskap
2026

Hej
Jag var in på ticnet nu och det gick att boka på område 1.
hämtar biljett imorgon hos ticknrt ombud (ica)
Mvh POOLSSON

F

F.d. 7942

Guest

Hallå !!

Jag har en biljett till område 1 som är bokad och som måste hämtas och betalas senast i morgon, 24/2, hos ett Ticnetombud. Lista på dessa ombud hittar ni här. Om någon är intresserad av denna biljett så skicka e-post till mig så svarar jag den som hinner först med e-post med bokningsnr. Klicka här för att skicka e-post.

// Jari

F

F.d. 7942

Guest

Hallå !!

Jag har en biljett till område 1 som är bokad och som måste hämtas och betalas senast i morgon, 24/2, hos ett Ticnetombud. Lista på dessa ombud hittar ni här. Om någon är intresserad av denna biljett så skicka e-post till mig så svarar jag den som hinner först med e-post med bokningsnr. Klicka här för att skicka e-post.

// Jari

Biljetterna är nu borta. Vi kanske träffas på mässan "Marry".

// Jari

Toppen