• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Husbilsloppis

Ingmarie & Bernt

HBK Medlem
Kommun
Karlskrona
HBK-Nr
1634
Medlemskap
2026
Idag har vi startat en grupp på Facebook som heter Camping loppis. Där är det det tänkt man kan sälja sina överblivna grejer eller annat som hör till campinglivet.
Gruppen är öppen så vem som kan gå in och lägga in o sälja, byta eller kanske skänka.
Välkomna

Senast ändrad:

Michael Johansson

HBK Webb
Admin medlem
Kommun
Nybro
HBK-Nr
663
Medlemskap
2025
Sv: Husbilsloppis

Varför inte använda detta forums annonsavdelning? Den hittar ni i den översta grå listen på sidan. Då kan även vi som inte har Facebook se vad som erbjuds.

F

F.d. 50209

Guest

Idag har vi startat en grupp på Facebook som heter Camping loppis. Där är det det tänkt man kan sälja sina överblivna grejer eller annat som hör till campinglivet.
Gruppen är öppen så vem som kan gå in och lägga in o sälja, byta eller kanske skänka.
Välkomna
Letade på FB efter Camping loppis, men fick ingen träff?

F

F.d. 8987

Guest

Jag har inget facebookkonto, så jag kan inte logga in.

Toppen