• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Husbilslandet

Svalan

HBK Medlem
Kommun
Ale
HBK-Nr
2217
Medlemskap
2025
Vill bara säga att Husbilslandet har en helt fungerande och tryggt garantiåtagande och mkt bra service, vi köpte en beg Burstner som visade sig ha fukt i förardörren , dom lagade det + lita annat, när bilen va klar tog vi buss från Göteborg till Kristinehamn,då kom dom å hämtade oss på station i Kristinehamn Tack alla ni på Husbilslandet :)

Bestliner

HBK Medlem
Kommun
Tjörn
HBK-Nr
11647
Medlemskap
2024
Sv: Husbilslandet

Hej
Jag har samma erfarenhet. En solid firma som tar fullt ansvar. Heder åt dem. Det blir säkert flera köp av dem framgent.:):):)

Lennart Eriksson

HBK Medlem
Kommun
Laxå
HBK-Nr
1411
Medlemskap
2025

:)
Jag har handlat husbilar hos Husbilslandet och måste säga att deras personal med Nils i ledningen är mycket kunniga och hjälpsamma. Jag anser att kontakten både före och efter köpet är mycket bra, dom ställer upp för oss kunder. Dom hjälper till både när vi är okunniga om skötsel eller har fått fel på vår kära husbil.
Lennart/nöjd husbilsägare

Tompan & Gillan

HBK Medlem
Kommun
Nässjö
HBK-Nr
1998
Medlemskap
2025

Vi håller också med. Mycket bra och trevlig personal Jonas och Nils i täten.
Har aldrig varit något problem när något har behövts fixas på bilen.
Som exempel kan jag nämna att när några garantiåtgärder skulle utföras och service samtidigt göras.
Bilen skulle lämnas in måndagen efter ELMIA och för att vi skulle slippa att köra 20 mil extra så ordnade Jonas med en av deras lånebilar som han tog med till ELMIA och så tog han våran bil med sig till Husbilslandet.
Vi hade kvar lånebilen till vi skulle hämta husbilen efter två veckor.
Det kallar jag serviceanda. Det gör att man får ett mycket bra förtroende för denna firma.

Tompan & Gillan

F

F.d. 29752

Guest

Kan bara instämma till 100%. Vi köpte vår Knaus Sunliner av Pontus 2004 och har hela tiden vi hade bilen haft en ypperlig after-sales relation med Husbilslandet. Tänk om alla var så seriösa!

Vi sänder ett stort TACK till både ägare och personal på Husbilslandet.

Mvh
Pehr & Birgitta

C.o.L

HBK Medlem
Kommun
Kungälv
HBK-Nr
912
Medlemskap
2027

Detta låter ju kanon bra :yes:

Har beställt en bil som vi ska få i Mars 11 så det känns som vi har
köpt från rätt ställe:) Min syster har handlat av dom förut och har bara gott att säga.

Hej hopp/Conny

Tommy Dynér

HBK Medlem
Kommun
Söderhamn-Altea
HBK-Nr
3853
Medlemskap
2024

C.o.L Förstår av er avatar att ni köpt en Eriba Jet 673.

Grattis, vi köpte samma modell från just Husbilslandet och är väldigt nöjda med både
bil och återförsäljare!

C.o.L

HBK Medlem
Kommun
Kungälv
HBK-Nr
912
Medlemskap
2027

Hej.
Ja det är en Eriba fast en jet 697
Tog en avatar från nätet :msn_cry: ( kunde inte hålla mig)

Men det var jätte roligt att höra att du är nöjd med bilen :)

Hej/Conny

F

F.d. 55397

Guest

Vi har för en tid sedan köpt vår andra husbil på husbilslandet.
Kan bara sälla mig till vad alla andra omvittnar. :yes:

Jättebra företag som tar hand om kunderna och det även efter köpet. Så nöjd med de kontakter vi haft. :bock::D

Jonas & Cina

FD HBK Medlem
Kommun
Örebro
HBK-Nr
4276
Medlemskap
2022

En skälvklarhet som alldrig skulle bhöva diskuteras

Tyvärr så är det långt från en självklarhet när det gäller återförsäljare, bara trevligt när det finns positiva omdömen att lyfta fram.
Det behöver ju också komma upp i ljuset.
Jag tar gärna med mig mer info om seriösa säljare inför nästa byte ..

Toppen