• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Husbilskungen

F

F.d. 5905

Guest
Ser på Blocket att Husbilskungen har bra priser på både nya Dethleffs och Hobby. Någon som har erfarenhet av att handla med Husbilskungen?

F

F.d. 53014

Guest
Sv: Husbilskungen

Hej!
Vi köpte en Burstner av Husbilskungen i november och har bara gott att säga.
Dom kommer hem till oss och monterar vad dom lovat.

Kerstin o Kaj

F

F.d. 5905

Guest

Hej och tack för svaret. Alltid trevligt med försäljare som bryr sig även efter köpet.:)

P

perprott

Guest

Vi har bara gott att säga om dem! Örjan som han heter har god ekonomi och gör allt han har lovat. Vi är jättenöjda. Kan verkligen rekommendera dem.

Senast redigerad av en moderator:
F

F.d. 5905

Guest

Hej! Det låter tryggt. Priserna är konkurrenskraftiga och fungerar dessutom allt
runtomkring låter det som att man kan göra en bra affär.

F

F.d. 5905

Guest

Ja ,det är lite märkligt men man får väl tolka det så att Husbilskungen inte är intresserad av att sitta på ett lager av mer eller mindre begagnade bilar utan hellre säljer nytt på beställning. På så sätt minimeras lagerkostnaderna och förtjänsten/vinsten ökar.

F

F.d. 5905

Guest

Tack för tipset. Jag har läst tråden och det räckte för att intresset skulle svalna.

S

Sören-6830

Guest

Inte svarar de på mail heller, så tanken på ev köpa bil där har jag övergivit.

F

F.d. 53014

Guest

Hej !

Tänk så olika det kan vara. Vi gjorde ett byte där och har aldrig haft svårt att få kontakt med honom. Vi var runt och tittade överallt, dom ville ge ungefär lika mycket som vi fick för vår bil, men ta mycket mer för den vi ville ha. Så var det för oss.

Kerstin

Toppen