• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Husbilsklubbens facebook sida.

N

Nilo51

Guest
Vem ansvara för Husbilsklubbens facebook sida, nu har jag blivit slängt ut fem gånga och nu få det vara, jag har inte ens skrivet på sidan tyvärr verkar det mindre och mindre intressant att vara medlem i husbilsklubben, vill var tacksam för ett svar och inte en ursäkt i är många administratör för sidan som inte vet va den andra gör, hur svårt kan det vara. :mad:

N

Nilo51

Guest
Sv: Husbilsklubbens facebook sida.

Intressant, men den här sidan kommer fram när jag går in på sidan :confused:

Bilagor

• fb.JPG
    fb.JPG
    59,5 KB · Visningar: 10
F

F.d. 14324

Guest

Knepigt, men jag undrar om det kan vara så att du försöker gå via Husbilsklubbens sida på facebook för där finns det där formuläret för att gå med i gruppen, testa länken direkt till gruppen istället för att se vad som händer för vad jag kan se så är du redan med i själva gruppen: https://www.facebook.com/groups/husbilsklubben/

mvh jocke

N

Nilo51

Guest

Efter svar från Jocke har jag sökt på FB och ser där är två olika FB sidor, nu undra jag är där två sidor eller en??
Det var FB sidan med den stora Husbilsklubbens dekal som ville jag skulle registrera mig för att komma in på sidan, se tidiga svar från mig till Jocke.

Bilagor

• fb1.JPG
    fb1.JPG
    87,3 KB · Visningar: 6
  • fb2.JPG
    fb2.JPG
    169,4 KB · Visningar: 5
Senast redigerad av en moderator:
F

F.d. 14324

Guest

Ja, de handlar om två olika saker, Husbilsklubben finns både som "sida" och som grupp på facebook.
Sidan kan väl jämställas med en reklamskylt (ungefär) och det är i gruppen diskussionerna sker, gruppen är sluten och innehåller bara medlemmar från husbilsklubben.

På sidan finns formuläret man måste fylla i för att komma med i gruppen, det är gjort så för att förenkla för administratörerna i sitt jobb med att se till att bara betalande medlemmar i husbilsklubben kan vara med i gruppen, men har man en gång fyllt i det och kommit med i gruppen så ska det inte behövas igen.
Jag ser på din andra bild att du är med i gruppen.

mvh jocke

Senast redigerad av en moderator:
Toppen