• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Husbilsklubbens 4-års jubileum

maro

HBK Medlem
Kommun
Halmstad
HBK-Nr
815
Medlemskap
2025
Hej alla glada klubbkamrater!

Nu närmar sig HBKs fyra års dag så vi och Mita o Stig 1105 hade tänkt att gå ut och fira detta. Är det någon som kan tänka sig att följa med?

Finns det intresse så lägger vi ut detta under träffar.

Vi hade tänkt lördagen den 27/11.

Senast ändrad:

Jeepkungen

HBK Medlem
Kommun
Gnosjö
HBK-Nr
4441
Medlemskap
2025
Sv: Husbilsklubbens 4-års jubileum

Den 27/11 arrangerar Husbilsklubben en träff på High Chaparral som heter Hjulbordsträffen, ett perfekt sätt att fira klubben på med många medlemmar på plats och roliga evenemang.
Har man inte husbilen i trafik kan man till ett mycket förmånligt pris hyra en stuga.
Kolla under träffar och evenemang, hoppas ni kommer.
:yes:

maro

HBK Medlem
Kommun
Halmstad
HBK-Nr
815
Medlemskap
2025

Vi hade tänkt fira detta på något trevligt ställe i Halmstad. Precis som förra året. Ej hjulbord.

Mita o Stig

HBK Medlem
Kommun
Halmstad
HBK-Nr
1105
Medlemskap
2025

Hej alla husbilsvänner
Meddela gärna om ni har intresse för en träff nu i november, se tidigare info av Marie o Rolf.

Kul att träffas och diskutera lite husbilsliv
Hälsning Marita

I

Iveco 35

Guest

Är det fler än vi som tänker åka till Huseby Julmarknad, då kan vi fira 4-års jubileum där. Hör av er. Olle.:yes:

Roffe1

HBK Medlem (P)
Kommun
Halmstad
HBK-Nr
815
Medlemskap
2025

Förra året firades det tre års jubileum på flera olika platser i landet vad vi undrar är om det finns något intresse att fira i HALMSTAD i år också.

Marie o Rolf HBK 815

Berra

FD HBK Medlem
Kommun
Ängelholm
HBK-Nr
536
Medlemskap
2023

Hej det låter trevligt, men det är långt fram, jag hoppas att frågan kommer igen när vi närmar oss november.
Blåsiga hälsningar från Ängelholm

Michael Johansson

HBK Webb
Admin medlem
Kommun
Nybro
HBK-Nr
663
Medlemskap
2025

Det var verkligen trevligt 3-årsfirande förra året i Halmstad. Tyvärr jobbar jag under helgen för årets firande och har ingen semester kvar att ta ut. Måste därför avstå i år, och är det samma helg nästa år så är det inte bättre då.

Hannibal

HBK Medlem
Kommun
Båstad
HBK-Nr
308
Medlemskap
2030

Hej.
Vi var med förra året, så varför inte!
Är just nu i Skottland, Glasgow. Med min båt.
Och har drömmar om att köra husbil här.
Stephan

Carina

HBK Valberedning Sammankallande
Kommun
Tyresö
HBK-Nr
6
Medlemskap
2026

Vi som finns i Stockholm vill väl träffas, igen ?

Eftersom vi har många nya medlemmar, kan det vara ett bra tillfälle att träffa klubbmedlemmar, på olika platser i landet.
Många har kanske ställt av husbilen, men att ses på en restaurang en kväll är trevligt.

Det kan då bli High Chaparral, Huseby, Halmstad, Stockholm ..... och många fler ställen.

Återkommer om förslag i Stockholm

:) Carina & Gunnar

H

hianders

Guest

Gör också ett upprop för Dalarna! Vad sägs om att fira klubbens fyra år hos Sahlins struts i Borlänge?! De har servering och man kan beställa i förväg. Jag kommer senare att lägga ut en separat tråd för Dalarna. Hör av er a s a p så vi kan börja planera för detta! Vore kul att lära känna fler masar och kullor!

fru hianders/Inger
:yes:

F

F.d. 15874

Guest

Hej!
intresse finnes för ett firande med er i Halmstad självklart!
Men som det ser ut just nu så får jag (per)fira det i narkos i göteborg,under operationen.
För operationen i ryggen som jag gjorde förra året måste göras om, och ev så är det fel på en del diskar i nacken med tyvärr,men jag hoppas att ni får det trevligt på ert firande för det verkade ju vara en riktigt trevlig fest förra året.

Per/:confused:

lydde

HBK Medlem
Kommun
Falkenberg
HBK-Nr
6666
Medlemskap
2025

Hej på Er!
Vi är nya medlemmar sedan 1 mån tillbaka, har precis fått medlemsdekalen och satt den på vår nya Pilote Explorateur G 782 LCE. Vi har haft husbil sen 02, är inne på nr 4, senast var det problemet med lastvikten som var avgörande till bytet. Vi såg inbjudan till Fest på Fridolfs, men tyvärr så har vi samlat barn och barnbarn till fest, så vi kan inte deltaga, tråkigt, men vi hoppas få träffa Er vid annat tillfälle. Vi har tänkt att ta en tur till Putgarden på fredag den 29:e om inte vädret är för blåstigt. Vi bor i Slättåkra på en bondgård, jag är pensionerad polis min fru är också pensionär har jobbat med redovisning, håller på lite ändå, svårt att lämna gamla kunder.
Hälsningar Birgitta & Roland Lydén medl nr:6666.

Tommy-59

HBK Medlem
Kommun
Nässjö
HBK-Nr
2475
Medlemskap
2025

Hej på Er!
Vi är nya medlemmar sedan 1 mån tillbaka, har precis fått medlemsdekalen och satt den på vår nya Pilote Explorateur G 782 LCE. Vi har haft husbil sen 02, är inne på nr 4, senast var det problemet med lastvikten som var avgörande till bytet. Vi såg inbjudan till Fest på Fridolfs, men tyvärr så har vi samlat barn och barnbarn till fest, så vi kan inte deltaga, tråkigt, men vi hoppas få träffa Er vid annat tillfälle. Vi har tänkt att ta en tur till Putgarden på fredag den 29:e om inte vädret är för blåstigt. Vi bor i Slättåkra på en bondgård, jag är pensionerad polis min fru är också pensionär har jobbat med redovisning, håller på lite ändå, svårt att lämna gamla kunder.

Hälsar Er välkommen till Husbilsklubben, en klubb med otroligt mycket kunskap och gemyt.

//Tommy

Hjulnissarna

HBK Medlem
Kommun
Halmstad
HBK-Nr
1025
Medlemskap
2025

Hej på Er!

Hej!
Nyss hemkomna från en tvåmånadsresa runt Europa /725 mil så ser jag till min glädje att vi nu är 4 HBK-medlemmar i Slättåkra (ca 200 invånare). Välkommen i gänget - tråkigt att ni inte kan hänga med på Fridolfs.
Förresten - undrar om vi inte är den HBK-tätaste orten i Sverige (2% av befolkningen är medlemmar....:wink: Och räknar vi med våra respektive så dubblar vi procenten :twitcy:

Hälsningar Lisbeth o Boo/HBK1025, Slättåkra

Toppen