• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Husbilsklubben

F

F.d. 7269

Guest
Hallå alla husbilsägare! I helgen var vi ute och körde på österlen(Kivik) och vi träffade så många medlemmar det fick oss att klistra på vårat medlemmsnummer och Husbilklubbens dekal vi träffade bilar på väg hem som stod i Ystad som nästan alla var med i Husbilsklubben! Fick även höra en trevlig historia av en medlem som körde till Maroco varje år och stannade 6 mån (HBK 500) Deras berättelse var så man längtade till man själva gick i pension och kunde åka i väg när man ville Men man fick snabbt inse att man hade 19 år kvar att arbeta tills dess *hahahaha* Hoppas vi snart ses på vägarna igen!

F

F.d. 2692

Guest
Sv: Husbilsklubben

Säg inte det, det var inte så länge sen en snubbe vann 135 miljoner,
nästa gång är det kanske din tur.

F

F.d. 1074

Guest

Hallå alla husbilsägare! I helgen var vi ute och körde på österlen(Kivik) och vi träffade så många medlemmar det fick oss att klistra på vårat medlemmsnummer och Husbilklubbens dekal vi träffade bilar på väg hem som stod i Ystad som nästan alla var med i Husbilsklubben! Fick även höra en trevlig historia av en medlem som körde till Maroco varje år och stannade 6 mån (HBK 500) Deras berättelse var så man längtade till man själva gick i pension och kunde åka i väg när man ville Men man fick snabbt inse att man hade 19 år kvar att arbeta tills dess *hahahaha* Hoppas vi snart ses på vägarna igen!

Hej Mina syskonbarn, kul att höra tyvärr fick bilen stå parkerad den helgen men till helgen är det dax att köra, var ska Ni ?:D

F

F.d. 7269

Guest

Hallå vet inte riktigt jag är ledig torsdag fredag kanske kör jag upp en runda till er....allt kan ju hända...puss

F

F.d. 7269

Guest

Ja du det hade varit härligt....man vet inte men då måste man ju spela på något med *ler* ha en skön vecka.

Toppen