• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Husbilsklubben.se - Telenor

Robert-110

FD HBK Medlem
Kommun
Göteborg
HBK-Nr
110
Medlemskap
2022
Husbilsklubbens surf-paket inom EU/EES och Schweiz är nu på plats med några förändringar mot tidigare.

Avtalet mellan Husbilsklubben.se och Telenor finns här http://www.husbilsklubben.se/forums/posts/741640

Inom kort kommer tips och exempel på sms-hantering via mobilt bredband.
Därefter följer Husbilsklubbens avtal med Telenor för mobilt bredband vilket vi hoppas finns på plats 1 november.

Avtalen gäller fram till dess att EU-reglerna för dataroaming förändras vilket beräknas ske under senare delen av år 2017.

plastpelle

HBK Medlem
Kommun
Göteborg
HBK-Nr
948
Medlemskap
2026
Sv: Husbilsklubben.se - Telenor

det fungerar med små bokstäver inte stora som du skrev få se hur det blir när åker till Paris den 2 nov:mcride:

Robert-110

FD HBK Medlem
Kommun
Göteborg
HBK-Nr
110
Medlemskap
2022
Sv: Husbilsklubben.se - Telenor

Enligt Telenor spelar det ingen roll om man använder stora eller små bokstäver SURF50 eller surf50

Jag beställde och använde två surfpaket och beställde dem med SURF50 till nr 222

Toppen