• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Husbilsklubben.se - Telenor

Robert-110

FD HBK Medlem
Kommun
Göteborg
HBK-Nr
110
Medlemskap
2022
Meddelande:
Mer detaljerad information kommer inom kort.
Arbetsgruppen för Gränslös Mobil Kommunikation
Husbilsklubben.se

I avvaktan på förändrade EU-regler av dataroaming har Husbilsklubben.se träffat följande avtal.

Husbilsklubben – Telenor, avtal om mobil kommunikation
Husbilsklubben.se har träffat ett avtal med Telenor om mobil kommunikation inom EU/EES-området. Nu behöver husbilsklubbens medlemmar inte längre stänga av roamingfunktionen när de lämnar Sverige och riskerar därmed inga okontrollerade kostnader för mobil kommunikation.

Grunden är ett Telenor-abonnemang för telefoni eller för mobilt bredband. Ett surfpaket kan beställas med ett SMS och ger då tillgång till 1 GB/30 -dagar till en fast avgift utanför Sveriges gränser men inom EU/EES. Först när medlemmen lämnar Sverige aktiveras den tjänsten. När datamängden håller på att ta slut får medlemmen ett besked via SMS och kan då beställa ytterligare surfpaket.

Enkelheten i hela upplägget gör att det enda medlemmen behöver tänka på är att skicka ett SMS som startar funktionen som ligger vilande till dess medlemmen lämnar Sverige.

För att bli medlem i husbilsklubben.se finns inget krav på att du har en husbil men du har ett intresse för mobil fritid och avser kanske i framtiden att skaffa en husbil.

SirMcLain

HBK Medlem
Kommun
Spanien
HBK-Nr
4832
Medlemskap
2026
Sv: Husbilsklubben.se - Telenor

Detta erbjudande fick jag av Telenor idag utan koppling till HBK. 1 GB i 90 dagar. Det är ju bra för dom som förbrukar lite. tom bättre...

ERBJUDANDE för dig som reser inom EU. 1 GB data för endast 99.00 kr! Svara "JA" för att ta del av erbjudandet som börjar gälla vid första uppkoppling efter köp och i 90 dagar framåt eller tills volymen är förbrukad. Tänk på att du kan behöva aktivera Data roaming i telefonen. Har du frågor kan du gratis ringa till Kundtjänst.
Hälsningar Telenor

Jorma

HBK Medlem
Kommun
Härryda
HBK-Nr
2263
Medlemskap
2025
Sv: Husbilsklubben.se - Telenor

Vad behöver jag att göra"? idag har jag mobilen hos telia. Måste jag ändra till Telenor? Eller går att behålla
mitt gamla telia för telefonen ,och bara köpa telenor surf förr 99,00/ mån

Senast ändrad:
Toppen