• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Husbilsklubben.se - Informationsfilmer

Robert-110

FD HBK Medlem
Kommun
Göteborg
HBK-Nr
110
Medlemskap
2022
Händer det någonting inom Husbilsklubben.se?

Inom HBK-Referensgrupp jobbar vi intensivt med vårt nya Forum, vår nya hemsida. Just nu pågår en testperiod där vi kontrollerar funktionalitet och hur Forumet uppträder med olika web-läsare på PC/Laptop, "paddor" och i smarta telefoner. Den perioden kommer att fortgå ytterligare en tid.

Vi har tagit fram ett antal informationsfilmer, i ett första steg för att presentera Husbilsklubben.se, vad du får tillgång till som HBK-Intresserad och som HBK-Medlem. Den filmen planeras att kunna visas på en storbilds-TV i våra montrar på utställningar och mässor men också att kunna ligga på vår hemsida tillgänglig för visning för en förstagångs-besökare, Intresserade och Medlemmar.

Sätt på ljud och tag gärna upp bilden i fullskärms-läge.
Eftersom vi växer hela tiden finns det två olika volymer ämnen, inlägg och antal medlemmar angivna, vi korrigerar detta innan vi fastställer filmerna.
HBK-Information, tid 3:06, 33.563kB

Som ett andra steg har vi tagit fram filmer som presenterar Husbilsklubben.se och vad som är viktiga punkter i vår verksamhet.

1. Vad är Husbilsklubben.se, tid 2:46, 26.213kB
2. Vår gemensamma samlingsplats, tid 0:32, 5.474kB
3. Kunskapsbanken, tid 1:56, 27.723kB
4. Husbilsplatser, tid 2:45, 56.396kB
5. Medlemsträffar, tid 1:36, 45.706kB
6. Filer att ladda ner, tid 0:23, 3.229kB
7. Rabatter-Förmåner, 1:19, 45.497kB
8. Hur blir jag medlem, tid 1:23, 14.217kB

Titta gärna igenom filmerna och ge oss synpunkter.

Händer det någonting inom Husbilsklubben.se?
Japp!

Toppen