• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Husbilsklubben.se i pressen

Tommy Dynér

HBK Medlem
Kommun
Söderhamn-Altea
HBK-Nr
3853
Medlemskap
2024
Idag köpte jag Aftonbladet, skulle tro att det är minst 10 år sedan jag köpte en svensk kvällstidning i pappersformat. Registrerade att den blivit dyrare, vad jag kommer ihåg betalade jag 12 - 15 kr senast jag köpte papperstidningen, men det kan vara fel, men nu fick jag betala 28 kr.

Värt varenda öre, inte Aftonbladet, den hade jag ju redan läst på nätet idag på morgonen så nyheterna i papperstidningen är ju redan historia. Nej det var bilagan som fick mig att ta fram plånboken, dagens torsdagsbilaga är nämligen Campingspecial.

Trevligt att HBK, Sveriges största Husbilsklubb, får en framträdande plats redan i den första redaktionella delen, som är en intervju med Leif Edström, vår ordförande.

06FFAAFB-D990-408D-B881-EBC0B93201CE.jpeg
Noterar att bilagan har producerats innan vi kände till något som heter ”coronavirus”. Det kändes befriande att få läsa som förutsättningarna var för 8 veckor sedan och låt oss hoppas att vi får tillfälle att kunna använda våra husbilar i sommar.

TommyD

Toppen