• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Husbilsklubbar i Europa - Julpyssel

F

F.d. 1370

Guest
Även om HBK är den förträffligaste husbilsklubben, så är den långt ifrån den enda. I bif. länk finns ett 20-tal klubbar i Europa, men det totala antalet är säkert det dubbla.

Min tanke är att utifrån denna lista plus alla era kompletteringar med övriga klubbar, kunna göra en total samanställning. Det är alltid intressant att gå in och titta på olika sidor - här och där hittar man något lite matnyttigt.

Använd listan som en början och lägg till andra klubbar(länkar) ni hittar/känner till. Kan vara ett lämpligt julpyssel fram till 20:dag Knut, då jag sammanställer alla vi fått kläm på.

Titta i panelen till vänster på bara alla lokala klubbar i Tyskland. Det finns säkert en uppsjö andra liknande i "husbilseuropa".

Jag kan redan se att det saknas några i våra grannländer...

WoMoWeb-Clubs

:santa1:

God förnöjelse!

Nils

F

F.d. 1370

Guest
Sv: Husbilsklubbar i Europa - Julpyssel

Jaha du Kalle! - Det var ju ett imponerande antal klubbar bara i UK. Allt ifrån kristen inriktning till couples only. Kan bli lite klurigt att kategorisera i slutändan...!

Nils

Toppen