• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Husbilskalle

Ludde Kuddsson

HBK Medlem
Kommun
Kungsbacka
HBK-Nr
1356
Medlemskap
2027
Hej Webbare! Jag vet inte om det är jag som gör något fel, men HBK:kalles resa kommer inte upp som ett nytt inlägg på förstasidan längre när jag lagt in ny info om hans resa. Gör jag ngt fel? Det vore ju trevligt om det kom upp under förstasidan, så är detfler som kan ta del av Kalles resa!
Jag har begränsad tillgång till Internet, jag är i Norge just nu...(ursäkta alla norrmän som läser detta),
kollar i morgon kväll igen, godnatt från ett vackert fjällandskap!
MVH Annette

Bilagor

• _DSC8921.jpg
    _DSC8921.jpg
    87 KB · Visningar: 3

Knut

FD HBK Medlem
Kommun
Australien
HBK-Nr
994
Medlemskap
2022
Sv: Husbilskalle

Vi har hatt gleden av flere innlegg, men det som er skjedd er at han har fått sit eget menypunkt i høyre kant på forsiden og tråden er blitt flyttet dit (det skjedde i løpet av det siste døgnet) på den gamle plassen ligger det fortsatt en redirigering til den nye plassen.

Michael skal skrive ny beskrivelse som skal legges i sekken til Kalle, han må bare komme seg hjem først.

Det er fine bilder som vanlig fra deg, og siste innlegg er bare noe minutter gammelt.

Ludde Kuddsson

HBK Medlem
Kommun
Kungsbacka
HBK-Nr
1356
Medlemskap
2027

Hej Knugroe!

Jo, jag såg också att det var flyttat och att han hade en egen menypunkt, men varje gång jag uppdaterar tråden med nya bilder och text, så syns det inte längre som ett nytt inlägg på förstasidan. Jag tror inte att det är så många som då går in och tittar på Kalles resa, eftersom de inte vet att det kommit ett nytt inlägg.

MVH Annette

Knut

FD HBK Medlem
Kommun
Australien
HBK-Nr
994
Medlemskap
2022

Ohh, jeg må legge han inn på listen for alle.

Takk for at du sa i fra om dette - jeg er litt ny med forumet, men har fått mer av det tekniske ansvaret.

En annen sak er at jeg har byttet användarnamn til mitt fornavn Knut - det ble for mange varianter av det gamle som var laget som en forkorning av namnet Knut Grøneng - med en o i stedet for ø. Jeg brukte dette fordi ved normal registrering så må namnet være på minst 5 tegn.

Oppdatering: Nå er Husbilskalle med på listen over senaste innlegg.

Michael Johansson

HBK Webb
Admin medlem
Kommun
Nybro
HBK-Nr
663
Medlemskap
2025

Jag undrar om det inte är så att när Anette uppdaterar tråden med nytt inlägg så har hon läst det senaste inlägget. Därför ser hon inte detta medan vi andra ser den.

Detta gäller alla trådar, skriver jag så har jag också sett senaste inlägget och då syns inte tråden i Olästa inlägg förrän någon annan skriver. Alla andra ser dock att jag skrivit något nytt.

Knut

FD HBK Medlem
Kommun
Australien
HBK-Nr
994
Medlemskap
2022

Michael - jeg hadde glemt å markere det nye forumet som et som skulle overvåkes for innkludering i senaste innlegg. Det hadde fått samme status som de "roliga historiene".

Ludde Kuddsson

HBK Medlem
Kommun
Kungsbacka
HBK-Nr
1356
Medlemskap
2027

Jag trycker alltid på uppdatera efter jag skrivit något, men jag tror du förstår vad jag menar Knut, men tyvärr fungerar det fortfarande inte. Jag gjorde nyss ett inlägg på hans resa, men det syns inte på startsidan under fliken senaste inlägg.

Ludde Kuddsson

HBK Medlem
Kommun
Kungsbacka
HBK-Nr
1356
Medlemskap
2027

Ohh, jeg må legge han inn på listen for alle.

Takk for at du sa i fra om dette - jeg er litt ny med forumet, men har fått mer av det tekniske ansvaret.

En annen sak er at jeg har byttet användarnamn til mitt fornavn Knut - det ble for mange varianter av det gamle som var laget som en forkorning av namnet Knut Grøneng - med en o i stedet for ø. Jeg brukte dette fordi ved normal registrering så må namnet være på minst 5 tegn.

Oppdatering: Nå er Husbilskalle med på listen over senaste innlegg.

Sorry såg inte att du hade bytt namn i avataren! MVH Annette

Michael Johansson

HBK Webb
Admin medlem
Kommun
Nybro
HBK-Nr
663
Medlemskap
2025

När jag klickar på Olästa inlägg så kommer tråden upp när det kommit nya inlägg. Det funkar altså som det skall hos mig.

Där var jag lite för snabb. Tråden syns inte under Senaste inlägg på förstasida.

Senast ändrad:

Knut

FD HBK Medlem
Kommun
Australien
HBK-Nr
994
Medlemskap
2022

Fant ett sted til for denne visningen, håper det retter seg ved neste oppdatering av Kalles reisebok.

Knut

FD HBK Medlem
Kommun
Australien
HBK-Nr
994
Medlemskap
2022

Endelig fant jeg det 5. stedet vi trenger å krysse av for inkludering i senaste.... Nå skulle fungere slik vi ønsket.

Eva & Hasse 9

HBK Medlem
Kommun
Mark
HBK-Nr
9
Medlemskap
2026

Ludde Kuddsson.
Om vi träffas så vill jag att kalle vill åka med oss.
jagvet inte var husse/matte är nästa morgon.
Det är så jobbigt att läsa alla nyheter efter mattes promenadspråk.
Hälsningar Pudeln ZACKO
Kanske vi kommer och våldgästar er och får smaka er ost.:mcride:

Ludde Kuddsson

HBK Medlem
Kommun
Kungsbacka
HBK-Nr
1356
Medlemskap
2027

Yesss!!! Nu funkar det! Förstår att det är ett meck att få till alla applikationer...jag själv är usel på sånt, tur att det finns dom som kan! Tack för hjälpen!
/Annette

Ludde Kuddsson

HBK Medlem
Kommun
Kungsbacka
HBK-Nr
1356
Medlemskap
2027

Ludde Kuddsson.
Om vi träffas så vill jag att kalle vill åka med oss.
jagvet inte var husse/matte är nästa morgon.
Det är så jobbigt att läsa alla nyheter efter mattes promenadspråk.
Hälsningar Pudeln ZACKO
Kanske vi kommer och våldgästar er och får smaka er ost.:mcride:
Kul om Kalle följer med er! Bara ring på min mobil så kan vi träffas och göra ett överlämnande!
Osten är tyvärr på upphällningen, men det finns annat gott i bilen...Vi är troligen kvar här till söndag, då drar vi hemåt.
Idag sitter vi o kurar i husbilen, det regnar ute...
Vi hörs, mvh Annette

Egil 84

HBK Medlem
Kommun
Vallentuna
HBK-Nr
84
Medlemskap
2026

Husbilskalle, var är du ? Skall du till Elmia ?
Eller är du redan på väg mot varmare breddgrader.
Det är länge sedan vi hörde något ifrån dig.
Du har väl inte lagt av att resa med husbil.

Toppen