• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Husbilsköp

F

F.d. 2591

Guest
Sv: Husbilsköp

Hej ! kolla på hymer i stället, bra mycket bättre, enligt mig i alla fall

mvh

Stig.B.

kaj.p

HBK Medlem
Kommun
Varberg
HBK-Nr
7379
Medlemskap
2029

Har bara bra o säga om Codat Vi är också nöjda med Dethleff har fått bra service både hemma i sverige o i tyskland trots att den vi har nu är en importbil. Nu har vi dock beställt en 2013 års modell hos Codat.

Forsmyr

HBK Medlem
Kommun
Jönköping
HBK-Nr
7520
Medlemskap
2025

Vi är mycket nöjda med Dethleffs efter ett flertal husvagnar och bilar från dem(efter några misslyckade köp innan av andra märken). Det samma gäller Codat - mycket bra service :)!

Ang Hymer så ingår ju Dehtleffs i den koncernen :wink:

RiRos

HBK Medlem
Kommun
Mölndal
HBK-Nr
1793
Medlemskap
2025

Vi har oxå bara gott att säga om Codat Bra service o trevligt bemötande. Dethleff var vi mkt nöjda med,har bytt till annat märke,lite saknar vi dock köket i Dethleffen.

Senast ändrad:
F

F.d. 50004

Guest

Vi är inne på vår tredje Dethleffs, mycket nöjda, de är alla tre köpta på Codat.
Vi är mycket nöjda med deras service och inget är omöjligt om det behöver åtgärdas något.
Hasse o Lena

T

tompaline

Guest

Har någon erfarenhet av Codat och Dethleffs? Skall ev.byta.
Tacksam för svar!
Leif

Har köpt en Dethleffs tidigare hos Codat. Kan säga att Verkstaden har mycket bra bemötande informativa o jobbar bra .Har även upplevt bemötanden som jag inte gillade(ej verkstaden). Du ska nog besöka ogöra ditt eget bedömande
tänk på alla svar du får här (hbk) . är subjektiva.Tror nog att Codat har bilar som passar.. lycka till. mvh Tommy

Toppen