• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Husbilshandlare i Tyskland

F

F.d. 7556

Guest
Hej

Letade runt i forumet men hittade inte, så jag ställer frågan.

Kan någon rekomendera större handlare i Tyskland.

Jag är intresserad av en Dethleffs Globebus T 11, Dethleffs Globebus T4 eller dyligt. Någon som har erfarenhet av dessa husbilar?

Jag är även tacksam för tips på andra husbilar som ni kan rekomendera.

Tack på förhand.

Roger

F

F.d. 7556

Guest
Sv: Husbilshandlare i Tyskland

Hej Inge!

Är du nöjd med din T1:a?

F

F.d. 7556

Guest

Hej

Nu "är vi med husbil". Fick hem vår Dethleffs Advantage T 5841 i går. Perfekt husbil för oss, lagom lång kan "kryssa" in i städer och parkera. Nu bär det av på semester under nästa vecka när vi rustat färdigt. Tyskland och Sassnitz, Bins, Rostock och däromkring blir det nog. Kanske ses därute på vägarna.

Inge Johnsson

HBK Medlem
Kommun
Helsingborg
HBK-Nr
1412
Medlemskap
2024

Hej

Nu "är vi med husbil". Fick hem vår Dethleffs Advantage T 5841 i går. Perfekt husbil för oss, lagom lång kan "kryssa" in i städer och parkera. Nu bär det av på semester under nästa vecka när vi rustat färdigt. Tyskland och Sassnitz, Bins, Rostock och däromkring blir det nog. Kanske ses därute på vägarna.

Grattis till nya bilen!

Toppen