• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Husbilsförsäljare

F

F.d. 12851

Guest
Någon som har erfarenheter av Mobilen AB i Borås?

Senast redigerad av en moderator:
F

F.d. 12851

Guest
Sv: Husbilsförsäljare

Stort tack Stefan! Har läst trådarna och ta en funderare till? Vet du någon seriös husbils handlare i Västergötland du kan reomendera?

Senast redigerad av en moderator:

barene

HBK Medlem
Kommun
Trollhättan
HBK-Nr
1805
Medlemskap
2025

Husbilen.com i Mellerud !
Verkligen bra firma aldrig några problem dom fixar allt samt att Anders som är ägare och Daniel som är allt i allo! Alltid är trevliga och kundvänliga!

Vi köpte våran bil där för tre år sedan!

Barbro o Ingemar

Ö

örjan o irene

Guest

Codat i Fritsla, Forsbergs i Hyssna. Har själv köpt husbil av Codat som jag upplever som mycket seriösa

Niclas & Pia

HBK Medlem
Kommun
Borås
HBK-Nr
5365
Medlemskap
2024

Köpte min beg Mc Louis hos Josefssons i Landvetter. Ett dött bilbatteri upptäcktes efter någon vecka och då ringde jag Eje där som utan något snack sa att det var bara att åka in på valfri verkstad och byta, och sedan komma med fakturan till dom.

//Niclas

F

F.d. 4220

Guest

Vi har köpt båda våra bilar av Forsbergs och har bara positiva erfarenheter av dem.

//Stefan

Stefan59

HBK Medlem
Kommun
Ängelholm
HBK-Nr
966
Medlemskap
2027

Hej

Vi har köpt tre husbilar av Claes på Codat och precis beställt den fjärde. Alltid bra service och ett trevligt bemötande.

Stefan

Toppen