• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Husbilsdoktorn Programuppgradering

Håkan

HBK Hedersmedlem
Admin medlem
Kommun
Tomelilla
HBK-Nr
1
Medlemskap
2049
Vi kommer att uppgradera programmen som används för Husbilsdoktorn.

Detta för att få bättre sökmöjligheter och enklare hantering och kunna bifoga bilder. Dessutom är detta förutsättningen för den nya databank kallad Husbilsfakta som kommer att användas för att katalogisera information runt Husbilar och Modeller samt tillbehör.

Så 18:00 stängs Husbilsdoktorn av och den nya kommer inte att kunna användas förrän troligen i morgon Lördag.

Håkan

HBK Hedersmedlem
Admin medlem
Kommun
Tomelilla
HBK-Nr
1
Medlemskap
2049
Sv: Husbilsdoktorn Programuppgradering

Ja nu är det klart så ni kan surfa runt och bekanta er.

Roligt när datorer och program för en gång skull inte strular utan det går bättre än väntat.

Alla ärenden är överflyttade och det är möjligt att skapa nya eller besvara gamla.

Husbilsfakta heter det samlade begreppet som Husbilsdoktorn numera ingår i och det kommer att kompletteras med en hel flora av nya delar.

Det kan finnas detaljer som inte fungerar helt ännu och vissa översättningar som behöver kompletteras men det jobbar vi med.

Håkan

HBK Hedersmedlem
Admin medlem
Kommun
Tomelilla
HBK-Nr
1
Medlemskap
2049

Bara för att det är jag som skriver betyder det inte att det är jag som gör jobbet.

Det är hela HBK Web som hjälps åt och vi är en samling äldre hackers som har väldigt roligt.

Margus

HBK Medlem
Kommun
Göteborg
HBK-Nr
1233
Medlemskap
2024

Ni gör det bra i alla fall! HBK Web - Kanongäng!

Säger en "stordatorhacker".

Håkan

HBK Hedersmedlem
Admin medlem
Kommun
Tomelilla
HBK-Nr
1
Medlemskap
2049

Tyvärr fungerar inte visning av nya inlägg på 1:a sidan från Husbilsdoktorn ännu.

Så ni får titta in där och kolla läget.

Toppen