• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Husbilsdekaler

F

F.d. 12360

Guest
Varför är de flesta husbilar nersmetade med fabrikens namn överallt.
Vi kör omkring som levande reklampelare för resp. märke.
Inte står det mercedes på varje dörr i stora bokstäver om du köper en personbil.
Jag har tagit bort mina idag bara behållit de snyggaste linjerna. Så är det så att ni möter en ologgad Pilote med spanska plåtar så är det vi.
(Nu är det bara 12 dgr kvar till sverigeresan:spinny: )

Mvh Hans

F

F.d. 2549

Guest
Sv: Husbilsdekaler

Den frågan du ställde hanbjo, den får man ställa till sig själv. Du gjorde så och fick ett svar som fick dig att riva bort all reklam. Någon annan får svaret att: Jag är stolt att köra en ??-husbil och därför vill jag visa det, precis som jag är när jag visar upp mig i Björn-Borg-märkta kalsonger. Själv har jag köpt en begagnad husbil och tycker inte det är värt besväret att göra den ”ren”, men skulle jag beställa en ny, då är jag inte främmande för att beställa en utan reklam, eller att få kompensation om jag tar den med reklam.
Det finns de som monterar bort alla tilläggsbokstäver och siffror på sina bilar för att de inte vill glänsa, och så har vi de som byter ut sina ”enkla” märkesnamn och sätter dit ett ”finare” som ger mera magi.
Visst är vi härliga med våra olika idéer kring tingens ordning. Tack och lov så är det så väl ordnat att bland alla tänkesätt kring vårt livs planläggning så är jag den som borde vara urtypen av den vidsynte människan. Tänk så bra jag har det.
Hälsningar farbror Claes.
:wink:

Toppen