• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Husbilsclub

R

Ruth o Bosse 1

Guest
Vi är med i en annan husbilsclub oxså men så mycket som man får redapå hos er får man ingen annan stans. Har man några frågor eller inlägg så dröjer det inte mer än en liten stund så har man fått svar. Har varit med här sedan vi blev med bil i mars förra året och är mycket nöjd. Det är en mycket bra club. Hoppas få se många av er i sommar.

knarrevik

FD HBK Medlem
Kommun
Lysekil
HBK-Nr
3172
Medlemskap
2022
Sv: Husbilsclub

Vår klubb är lite svenskare och stavas klubb. Den andra är väl mer engelsk eftersom den stavas club?

F

F.d. 2692

Guest

Håller helt med. Är kanske inte den som "skruvar" så mycket men därimot haft mycket nytta av att läsa restipsen.
Detta var till mycket nytta i fjol när vi som nybörjare var i Kroatien. Kolla även trådarna som brukar heta "Var ska ni till helgen" eller något liknade.
På det viset har jag träffat många trevliga människor, som idag är väldigt goda vänner.

F

F.d. 55293

Guest

Hej!
Klubben är kanon, en förmån att få del av alla kunskaper.
Vem är Fralle är han sur?
Mvh Sunesson

Knut

FD HBK Medlem
Kommun
Australien
HBK-Nr
994
Medlemskap
2022

Ut i fra de smilies som han elsker å bruke så påstår han det muligens selv, i alle fall totalt forvirret (Confused er det engelske navnet på den smilien).

F

F.d. 11846

Guest

Ja här kan man bli rätt förvirrad, i bland då man läser en del inlägg, har varit med länge, medlem 78,

Mvh.

F

F.d. 52945

Guest

Jag är också nyfiken, vad menar du Fralle?
Mvh
Pilot

Toppen