• Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Husbilsbranschen gräver nu sin egen grav

muskatten

HBK Medlem
Inlägg
6.494
Kommun
Malmö
HBK-Nr
6390
Medlemskap
2024
Idag slö "lyssnade" jag på radio FM STAR.

När jag hörde om en tävling som Forsbergs fritidscenter sponsra med 1000:- spänn/dagen till den som blir uppringd (en om dagen) och sen skall den berätta om sitt smultronställe....

Hur många smultronställen har inte blivit stängda efter att någon har lämnat ut platsen..?

 

TJYVCAMPAREN

HBK Medlem
Inlägg
336
Kommun
Göteborg
HBK-Nr
2379
Medlemskap
2024
Idag slö "lyssnade" jag på radio FM STAR.

När jag hörde om en tävling som Forsbergs fritidscenter sponsra med 1000:- spänn/dagen till den som blir uppringd (en om dagen) och sen skall den berätta om sitt smultronställe....

Hur många smultronställen har inte blivit stängda efter att någon har lämnat ut platsen..?

Hoppas på få samtal eller att folk berättar om platser som redan är stängda typ Vitemölle. Håll käft om våra smultronställen det räcker med Park4 night
 

Michael S

HBK Medlem
Inlägg
4.553
Kommun
Kungsör
HBK-Nr
19308
Medlemskap
2026
Jag tävlar inte, men om jag gjorde det, skulle jag tipsa om mitt smultronställe utan tvekan.
Ikea Sundsvall. (jag håller med TS, äkta smultronställen delar man inte)

Smultronställe är lika olika som vi husbilister är.
 

Coral 690

HBK Medlem
Inlägg
61
Kommun
Uppvidinge
HBK-Nr
14331
Medlemskap
2024
Jag tävlar inte, men om jag gjorde det, skulle jag tipsa om mitt smultronställe utan tvekan.
Ikea Sundsvall. (jag håller med TS, äkta smultronställen delar man inte)

Smultronställe är lika olika som vi husbilister är.
Skickade mail till Forsberg att sluta med sin tävling om smultronställe. Det behåller jag för mig själv, tyskar holländaren norrmän ockuperar dessa smultronställe,tyckte dom kan sälja sina husbilar o husvagnar i stället,får se om dom svarar mig.
 

sandstroem

HBK Medlem
Inlägg
405
Kommun
Vänersborg
HBK-Nr
12388
Medlemskap
2024
Vi sålde vår segelbåt och övergick till husbil, en starkt bidragande orsak var kryssarklubben som ger ut en översikt med alla naturhamnar i Bohuslän. Ställen där vi förr var några få båtar blev helt plötsligt alldeles överfulla av båtar som inte hade hittat dit utan dessa beskrivnihgar. Detta var innan sociala media fanns så utan seglingsbeskrivningar var det mun till mun som gällde.

Hälsningar
Peter
 

bengtic

HBK Medlem
Inlägg
523
Kommun
Finspång
HBK-Nr
39269
Medlemskap
2024
Jag berättar inte om kantarellställena eller var jag parkerar, varför skulle jag det? Jag berättar inte om andra intima detaljer eller mitt bankonto. Man har lärt sej den hårda vägen att vännerna är sällsynta.
 

atina1

HBK Medlem
Inlägg
1.831
Kommun
Ängelholm
HBK-Nr
20782
Medlemskap
2024
Vi har ett favoritställe, där vi ställer upp vår husbil väldigt ofta! Ska kanske inte delge men...,? :)
Ni som har lyckan att ha hamnat på, småbåtshamnens ställplats i Limham, allt inkluderat, +
Värme i golvet när ni Duschar, kan det bli bättre, till priset 300 svkr, / natt, samt nära till Köpenhamn.
Lycka till, njut!
 
Toppen